saras måbra-tråd keeps going stronger
Godmorgon bejbs!
Tack för era recept!
Har känt mig lite seg nu i några dagar. Promenaderna har känts tunga. Hoppas detta blir en bättre vecka.
Godmorgon bejbs!
Tack för era recept!
Har känt mig lite seg nu i några dagar. Promenaderna har känts tunga. Hoppas detta blir en bättre vecka.
Massor av kramar till 6628!
Bra jobbat Magda! Som sagt allt som är neråt är bra!
Förstår att det är tungt Kaya! Hoppas du snart får ett jobb!
Nu ska jag ge barnen lite smakisar sen blir det promenad!
Hej tjejer!
Vägdag idag! -1,3 kg. Tappat totalt sen nyår -5,3 kg! Känns kanonbra. Har tyckt att det har varit segt de sista dagarna men nu kanske man får tillbaka lite styrka!
Tack Jessi! Känns bra! Men jag räknar inte med att det ska gå så här lätt hela tiden!
Skönt att få gå hem tidigare för att träna!
Tack Magda!
Tack Nilla! Men du njut nu av den här tiden med bebis i magen och sen nyfödd! Tiden går alldeles för fort! Tro mig! Du hinner gå ner i vikt!
Hej tjejer!
Bra med såna mål! Vill oxå ha en ny tatuering! Vill tatuera in barnens namn någonstans på kroppen!
Precis inkommen efter en två timmar lång promenad i underbart väder. -2 grader och strålande solsken!
Hej tjejer!
Ibland går jag bara runt här i samhället. För det mesta går jag en slinga som jag precis mätte ut på sidan, den är 8,5 km.
Bra jobbat Magda!
GRATTIS KAKSMULAN
Jag hittade inte hit igår....grr! Hoppas FL blir bättre snart. Just nu tycker jag det mest strular.
Promenad ca en timmar igår med vagnen. Maten sköter jag bra.