saras måbra-tråd keeps going stronger
Hej tjejer!
Idag blev det ingen promenad för mig men jag har tränat på min ct istället. Hann med 27 min innan barnen vaknade och var ledsna. Hade tänkt 30 min så det var ok!
Hej tjejer!
Idag blev det ingen promenad för mig men jag har tränat på min ct istället. Hann med 27 min innan barnen vaknade och var ledsna. Hade tänkt 30 min så det var ok!
Vad duktig du är SE! Hälsoinspiratör! Vad fint det låter! Go girl!
Missisola: vet inte heller vad som hänt men tänker på dig och skickar en STOR KRAM!
Evenstar: hoppas inte du blir sjuk igen!
Missisola: Tillhör svårt att få barn. Dock är det inte "fel" på mig men om du vill prata så finns jag här!
Massor av kramar!
Bra jobbat 6628!
Evenstar: ja du ska ta det lugnt! Var rädd om dig!
Magda: skönt att det inte var någon fara med Alex. Bättre att kolla en gång för mycket.
Jag har gått en promenad med vagnen idag på 80 min. Nu har stormen TUVA kommit hit. Det blåser och snöar ute! Burr!
Nu ska jag lägga mig i sängen och dricka te och se på tv!
Godmorgon bejbs!
FREDAG! Så skönt! Och ny månad idag. Min första månad resulterade i -5,8 kg!
Pissväder här idag oxå! Blir nog CT idag. Tror inte jag ger mig ut i blåsten idag.
Kaksmulan: hi hi! Tuva heter stormen! Du skrev Tina och det är jag!
Jag missade hur mycket de hade gått ner igår på du är vad du heter. Hur mycket var det?
Usch Magda! Det låter inte roligt! Var rädd om dig gumman!
Hej tjejer!
Puh! Jag har FÖRSÖKT sätta på sofföverdraget på vår hörnsoffa. Har två olika som jag byter med! Har ngn försökt göra detta själv på en hörnsoffa? Jag har slitit och dragit, hoppat över ryggstödet ett antal gånger, stått mitt i soffan och dragit. Ha ha! Barnen tittade på mig som om jag var knäpp. Fick ändå inte till det, gubben får hjälpa mig när han kommer hem. En får stå i hörnan och dra och den andra på ena kanten och dra därifrån. Får nog bli dagens motion idag. Tänkte ta ett pass på ct:n senare men känner av min hals lite så det får nog bli en vilodag idag.
Pussgurka: Tack! Men jag har en del att ta av så det är inte så konstigt