Inlägg från: Tindra04 |Visa alla inlägg
  • Tindra04

saras måbra-tråd keeps going stronger

Ha ha! Det är inget fel alls på det huset vi har....Men det vi ska titta på verkar såååå fint! Vi får se....Rapporterar till dig sen Magdis!

Tindra 04 - Stolt tvillingmamma till Tuva & Elliot
  • Tindra04

Hej tjejer!

Det blir inget nytt hus för oss. Det var fint och hade charm men det är massor kvar att göra på det och en del annat minus.

Clinan: kolla på Indiska.

Ursäkta mitt ot inlägg!

• Tindra04

Godmorgon girls!

Vägdag idag. -0,2 bara känns inte alls roligt men jag har ju rasat de andra veckorna så det är kanske inte konstigt. Totalt sen nyår -5,5 kg.

Idag är jag ännu mer taggad att ge mig ut och gå bara för det!

• Tindra04

Magda: du kommer ner dit igen! Ta det lugnt gumman! Hoppas du inte blir sjuk!

JJ: Tack så mycket!

Nilla: ja det känns lite tråkigt MEN vi bor i ett fint hus nu oxå

Nu har jag precis kommit in från min promenad på två timmar. Utökade rundan idag så jag tippar på att den blev strax över milen. Nu börjar dock barnen bli så stora att de inte vill sova lika länge i vagnen. Båda vaknade halvvägs idag och var inte alls roade av att ligga i vagnen. Till slut satte jag båda upp och då gick det lite bättre. Ända tills de kom på att de kunde sno nappen av varandra och pilla varandra i ansiktet. Sådär roligt!

• Tindra04

Åh TACK Nilla: Man blir ju hemmablind tyvärr. Har du bilder på ert hus?

• Tindra04

Det är rätt Magda! Ta det i lugn takt! Detta ska ju vara en livsstil! Du är duktig gumman!

• Tindra04

Godmorgon girls!

Kaya: har du receptet på de grova baguetterna du skriver om? Lät gott! Just nu äter jag bara knäckebröd för jag tycker inte det finns så mycket gott mjukt bröd.

Ni som är duktiga på att baka och laga mat. Kan man byta ut vetemjöl helt mot dinkelmjöl i ett recept? Blir det bra?

• Tindra04

Tack Kaya och kakis!

• Tindra04

Magda: ha ha vad smart du är!

Tack för alla svar tjejer! Ni är guld värda!

• Tindra04

Nilla: Tack! Vet tyvärr inte vad tapeten heter men vi har köpt den på Silvan. De har mycket fina tapeter

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger