Inlägg från: Tindra04 |Visa alla inlägg
  • Tindra04

saras måbra-tråd keeps going stronger

Här ligger maken i magsjuka! Hoppas att barnen och jag slipper....Men det smittar ju som bara den så vi får väl se.

Här har vi jättefint vårväder så jag ska ta och klä på barnen och lägga dem i vagnen och gå ut en sväng. Ska köpa blåbärssoppa och Coca Cola till mannen!

Glad Alla  dag på er tjejer!

Tindra 04 - Stolt tvillingmamma till Tuva & Elliot
  • Tindra04

Oj! Här har det inte hänt ngt medans jag var ute och gick. Har precis kommit in, var ute och gick i 2h och 15 min idag! Skönt väder ute!

• Tindra04

Magda: egentligen har jag inte den energin, men eftersom jag vet att barnen sover gott samtidigt som jag (förhoppningsvis) bränner fett så är det bara att knata på!

Jag har precis fått i maken ett och ett halvt glas blåbärsoppa och än så länge har han fått behålla det.... Tycker jag känner mig konstig i magen men det är nog bara inbillning.

• Tindra04

Ja jag hoppas verkligen att Alex, Tuva, Elliot och jag slipper. Men skönt i alla fall att det verkar ha gått över relativt fort!

• Tindra04

Wow Clinan! Inte illa! 34 kg!

Jag har överlevt dagen idag. Maken är ju sjuk och att ta hand om två sexmånaders bebisar ensam en heeeel låååång dag och kväll med nattning har varit tufft. I vanliga fall får jag ju avlastning när maken kommer hem men inte idag. När barnen äntligen var i säng var jag SÅ sugen på att öppna Paradis chokladasken vi fick i söndags (har varit sugen många gånger denna veckan) MEN det gjorde jag inte.

Nu ska jag krypa ner i sängen man vet aldrig hur många timmar man får sova innan man får gå in till barnen!

• Tindra04

Hej tjejer!

Ja här var det verkligen lugnt idag!

Har precis kommit in efter en två timmar lång prommis!

• Tindra04

J J GRATTIS till din fina kille! Och fint namn har ni valt oxå

Clinan: skrev i din gb men skriver här oxå! WOW vilken skillnad! Bra jobbat tjejen!

• Tindra04

Magda: BRA! Allt utom plus är kanonbra ju! Och ni har ju som sagt varit sjuka oxå!

• Tindra04

OJ vad lugnt det är här inne idag!

Magda: har tyvärr inget tips. Brukar OFTAST (peppar, peppar) vara förskonad från skavsår.

Har varit ute och gått i ca 1½ h i det underbara vårvädret! Det är verkligen skönt ute idag.

• Tindra04

SE: säger som Missi, hoppas mannen fått frid. Han ska vara glad att han hade DIG vid sin sida sina sista timmar.

Skriver inte så mycket här just nu. Är just nu inne i en svacka och känner mig mest trött och sliten. Men det är väl så med två små kottar att ta hand om. Motionerar lite lagom och äter ganska så bra iaf.

Hoppas att ni alla får en trevlig helg!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger