• ifent

5 barn eller fler, kul att byta tankar och erfarenheter :-)

Är hemma med mina 5 barn som är mellan 1 månad och 15 år.
    Har varit hemma i 4,5 år nu dock har 4 åringen och han som blir 2 i maj börjat på dagis 15 timmar i veckan som de stortrics med.
    Så nu är det bara jag och den lilla hemma 3 dgr i veckan, känns lite lyxigt och än så länge har vi mest använt tiden till att sova en stund på fm.
    Sedan är det fullt fart med skjutsningar till träningar och kompisar

Catta

• Svar på tråden 5 barn eller fler, kul att byta tankar och erfarenheter :-)
  • mamma 75

Hej min minsta som är 7mån äter ca halva natten. Håller ej räkningen mella 2-6ggr.
    Hon sommnar bra i sin egen säng och vaknar hon före 24 så går vi bara in och säger godnatt. Hon grinar lite och sommnar sedan om.

Men jag känner att snart är det dax att sluta, hon får nog inte i sig så väldigt mycker utan jag funkar nog mer som en napp.
    Men det känns jobbigt innan man bestämmt sig på riktigt och nu har jag råkat ut för en "lindrig" mjölkstockning. Man ska ju inte behöva må riktigt bra, kan ju vara farligt ha ha.
    Hoppas ni andra har det bra!!!!!!!!!

• Shannara

Min lilla är ju fyra månader och mellan 22 och 07 äter hon 4 ggr eller mer... Kan bli 10 också...

♡Jag har världens fem goaste trollungar!♡
  • Emmsan

åhh vilken mysig tråd.. lägger den i favoriter o återkommer när nummer 5 har tittat ut

nummer 5 på väg *kärlek*
  • Shannara
    Emmsan skrev 2008-02-28 22:04:36 följande:
    åhh vilken mysig tråd.. lägger den i favoriter o återkommer när nummer 5 har tittat ut
    Meeen... Du kan ju hänga här redan nu... Femman är ju redan producerad... Du inväntar ju bara leveransen... *ler*
  • Emmsan
    Shannara skrev 2008-02-28 22:05:40 följande:
    Meeen... Du kan ju hänga här redan nu... Femman är ju redan producerad... Du inväntar ju bara leveransen... *ler*
    joooo iofs men e sååå trött på det nu så jag bara tjuvläser o orkar inte skriva så ofta men jag händer gäääärna på här ;)
    nummer 5 på väg *kärlek*
  • Shannara
    Emmsan skrev 2008-02-28 22:10:29 följande:
    joooo iofs men e sååå trött på det nu så jag bara tjuvläser o orkar inte skriva så ofta men jag händer gäääärna på här ;)
    Såg att det inte är allt för lång tid kvar tills bebis tittar ut...

Vet ni vad det är för kön? (vilken fin ul-bild ni hade, den där man ser hela kroppen från sidan)
  • Emmsan

nej men 30 dagar känns som 9 månader till hihi.. det är en liten kille till ;) en Melker blir det nog .. åhh vad vi längtar nu

nummer 5 på väg *kärlek*
  • Shannara
    Emmsan skrev 2008-02-28 22:27:52 följande:
    nej men 30 dagar känns som 9 månader till hihi.. det är en liten kille till ;) en Melker blir det nog .. åhh vad vi längtar nu
    det kan jag tänka mej... Min minsta är fyra månader och jag är i princip ensam och ändå vill jag gärna ha en till... Kommer nog alltid ha den längtan kvar tror jag...
  • medow

Hej villken kul tråd här passar nog jag då .
    Är mamma tll 5 flickor äldsta 18 och minsta 1 år .

Svar på tråden 5 barn eller fler, kul att byta tankar och erfarenheter :-)