Fler 7-8 månaders som börjat sova dåligt?
Igloo79--> Ja, natten gick bra... sov till strax efter 6. Men jag tror att det är "för tidigt" för henne att gå upp. Därför att hon efter ca 1½ timme sover igen och sover i oftast 4 timmar! Det verkar som på dig att ni hade en ok natt - trots dotterns lungresurser. Ja... ibland blir man nästan förvånad att det kan komma så mycket ljud ur en sån liten
Solsken i blick --> Hua.. förkylningar kan inte vara någon höjdare! Stackare....
didilej --> Det där du skriver om att tända lampan och visa "nu är det morgon" verkar ju kanon. Det ska jag försöka använda mig av.
Alicia72--> Klart vi har plats för en till. Vi försöker stödja varandra så gott vi kan. Det är skönt att man kan skriva av sig om ditt o datt som så många andra känner igen sig i. Min tjej har strulat sen hon var nästan 6½ månad och har hållt på i 1½ månad lite drygt. Det är bara att hålla ut!
Hur har det gått för er andra i kvällsläggning m.m? Här gick det ok. Hon gnydde i ca 4 min innan det blev tyst... kanske hon inte var riktigt trött när jag la henne? Nåja.. nu är det som vanligt bara att "vänta" på uppvaket. Jag hoooooopas att det går lika "smidigt" som det gjort de senaste kvällarna.
*hoppas*
Kram på Er!