Solsken i blick --> Åh, vad härligt. Skönt att du fått sova - fler såna 
Smultin --> Låter som en riktigt tung helg. Jag läste någonstans att de är extra lättväckta de första 20 minuterna efter att de somnat. Kanske du ska vänta 20 min innan du lägger henne.... kanske inte håller i längden men bara några nätter så du får sova igen lite? Du kan ju testa.... Lycka till!
Igloo79--> Men du.. vilken tjej.. hehe. Röra på sig så där. Ja.. det kanske "kliar" i henne liksom, hon växer väl i princip hela tiden. Kanske därför hon rör sig? Ibland hittar jag min tjej liggandes med huvudet upp i ena hörnet, men annars så ligger hon still.
Om du är orolig med kudden, kanske du ska prova att hon sover utan den? Eller....?
Min tjej sov en sen em-lur (17- 17:45) så det blev en sen läggning. Vid 21:15 la jag henne -utan napp - kan jag tillägga. Hon var tyst en stund, gnydde en stund, tyst en stund, skrattade o pratade en stund och nu har hon varit tyst i ca 30 min. Eftersom hon somnade utan napp så väntar jag på det obligatoriska uppvaket. Det brukar inte komma när hon har napp.
Hoppas ni får en skön kväll!