• malle 78

är jag synsk

det är många som provar på o vill se om dom är synska o kan se in i framtiden många i min familj kan spå o se i framtiden men jag kan bara känna obehag så vad jag vet så kan jag inte spå har inte provat det i heller men tänkte göra det nu
    ställ frågor till mig o rätta mig om jag har fel

• Svar på tråden är jag synsk
  • Freiya

TS: är jag gravid igen och isf vad blir det för kön? Hur många barn och av vilket kön har jag nu?

• nudelbumsan

Kommer jag att gifta mej & när kommer nästa barn isf kön? d jag skaläsa till nu kommer jag komma in på det? & isf kommer jag lyckas?
    malle 78 skrev 2008-01-30 14:19:26 följande:

när jag får en fråga så känner jag oftast något direkt för personen.gör jag inte det så går det till nästa person jag kanske inte känner av något hos den personen i hellerså då sitter jag o klickar upp på frågor som har ställts till mig o helt plösligt så fasnar jag hos den personenfastade jag inte igår så kan jag göra det i dag det är helt o hållet från o till
  • Grannen

OK!
    malle 78 skrev 2008-01-30 14:19:26 följande:

när jag får en fråga så känner jag oftast något direkt för personen.gör jag inte det så går det till nästa person jag kanske inte känner av något hos den personen i hellerså då sitter jag o klickar upp på frågor som har ställts till mig o helt plösligt så fasnar jag hos den personenfastade jag inte igår så kan jag göra det i dag det är helt o hållet från o till
  • dae

jaa hänger me på en fråga...  när kommer vi flytta och hur kommer vi bo????

• krammia

Kommer jag bli gravid inom snar framtid?
    Måste jag ta avbokningsskydd på resan vi ska göra?
    Behöver jag tänka på något annat?

Tack snälla du som svarar på mina frågor. :)

• R Franklin
    krammia skrev 2008-02-01 20:52:05 följande:
    Måste jag ta avbokningsskydd på resan vi ska göra?
    Betala resan med kreditkort så ingår det avbeställningsskydd. Inga problem att resonera bort behovet av lite mumbojumbo med rationellt tänkande
  • krammia

R Franklin: Jo tack men jag har bokat en dykresa på tre veckor i vår och klassisk avbeställningsslydd genom tex visakortet täcker inte att man är gravid vid resetillfället. (Men får inte dyka och vara gravid samtidigt).
    Så frågan är egentligen, kommer jag vara gravid innan vid resan.

• Uncovered

Kommer jag hitta en lösning på mitt bostadsproblem utan att ha allt för mycket ångest..?

• vera79

TS: Kommer vi hitta fjärrkontrollen till TV:n, och var ska vi leta isf?

Svar på tråden är jag synsk