• malle 78

är jag synsk

det är många som provar på o vill se om dom är synska o kan se in i framtiden många i min familj kan spå o se i framtiden men jag kan bara känna obehag så vad jag vet så kan jag inte spå har inte provat det i heller men tänkte göra det nu
    ställ frågor till mig o rätta mig om jag har fel

• Svar på tråden är jag synsk
  • Ksyrran

Åh,jag vill oxå veta!

Kommer jag bli gravid snart?

• Tineling

Ja du är ju jätteduktig! tack så mycket!

• Valkyriah
    Valkyriah skrev 2008-01-18 18:51:48 följande:
    Testar jag också Hur länge har jag och sambon varit tillsammans?Hur gammal är vårt barn och är det en kille eller tjej?Hur många tatueringar har jag och kan du se något motiv?
    Vill inte tjata men hoppas att du inte glömt mig
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Mi noo

Lägger denna till favoriter.....följer med stor spänning. Min fråga kommer senare eller så inboxar jag dej Malle om det är ok?

• malle 78

Mi noo skrev 2008-01-19 11:33:50 följande:

Lägger denna till favoriter.....följer med stor spänning. Min fråga kommer senare eller så inboxar jag dej Malle om det är ok?
    jadå det är helt ok
  • malle 78

för ett par år sen så hade jag en dröm
    min pappa han blev mördad han blev skjuten o dog direkt
    har aldrig haft en relation till min pappa som jag önskade kände honom knappt
    jag drömde att jag stod på en balkong o vänder mig om så hör jag en knall o tittar ner o ser att jag har blivit skjuten i bröstet
    samtidigt som jag faller till marken så skriker jag pappa pappa hjälp mig jag har blivit skjuten
    det var en riktigt obehaglig dröm
    när jag vaknade efter åt så bara grät jag
    jag hade precis kommit hem från bb hade fått min son emil
    jag gick o grubblde på detta hela dagen men kände ett konstigt lungn i kroppen
    på kvällen gick jag o la mig som vanligt la min son hos mig i mitten på sängen
    emils pappa låg på andra sidan o jag på andra
    jag vaknar mitt i natten o ser någon stå vid fönstret o tittar på mig o min son ser att emils pappa ligger kvar
    jag binkar till hårt o öppnar ögonen
    då ser jag min pappa luta sig över emils pappa o tittar på emil med stor kärlek på honom (jag blev givetvis) han tar fram sin hand o klappar honom på kinden emil var 2 veckor gammal och det var första gången jag såg honom le
    jag viste inte vad jag skulle göra så jag drog täcket över huvet o sa högt gå gå jag blir rädd
    o när jag tog bort täcket från huvet så var lampan tänd
    efter det så började emils rädsla att han var rädd för allt
    han sa alltid papppa papppa
    men det har vi rett ut
    o vad jag vet så är min pappa emils skyddsängel

• Grannen

Är nyfiken om du ser vad jag gjort?

mumlin skrev 2008-01-18 19:33:53 följande:
    Hej!Vad gjorde jag för operation den 22/11 2007?Vad arbetar min man med?Hej hopp.
  • Karli

Jag har fått en del svar i min inbox.
    Mycket nöjd med svaren

• cleopatra2

Min sambo och jag hade ett stort problem i 2004 ,vad var det?

Svar på tråden är jag synsk