• malle 78

är jag synsk

det är många som provar på o vill se om dom är synska o kan se in i framtiden många i min familj kan spå o se i framtiden men jag kan bara känna obehag så vad jag vet så kan jag inte spå har inte provat det i heller men tänkte göra det nu
    ställ frågor till mig o rätta mig om jag har fel

• Svar på tråden är jag synsk
  • anette 81

får jag en flicka eller pojke?

• malle 78
    anette 81 skrev 2008-01-18 21:47:21 följande:
    får jag en flicka eller pojke?
    flicka känns det som
  • malle 78
    Lode skrev 2008-01-18 19:23:41 följande:
    :) ..Sen om du vill så kanske du kan säga vad jag ska göra för att bli mig själv igen.
    det krävs arbete för att man ska må bra just när man har hamnat i en deppig period som jag frågade innan är om du har panik ångest
  • Lode

jo du hadde rätt ,jag bara undrar om du oxå vet hur jag ska bli bättre :)

• malle 78
    Lode skrev 2008-01-18 22:00:43 följande:
    jo du hadde rätt ,jag bara undrar om du oxå vet hur jag ska bli bättre :)
    innerst inne vet du varför du mår dåligt det är ett arbete med dig själv du måste göra
    du kommer absolut att må bättre du måste prata om det det är viktigt det kan ligga undermedvetet att du inte vet varför du mår dåligt tror att det är något som har hänt i din barndom eller ungdom som börjar o komma i fatt dig
    rätta mig om jag har fel
  • malle 78
    Karli skrev 2008-01-18 22:04:26 följande:
    Nu tjatar jag igen Inlägg nr 5
    skriv om frågan tack
  • Grannen
    mumlin skrev 2008-01-18 19:33:53 följande:
    Hej!Vad gjorde jag för operation den 22/11 2007?Vad arbetar min man med?Hej hopp.
  • Kelsy

Hej malle! Du är säker!
    Jag har en tuff period i mitt liv både med hälsan(På vilket sätt?) och på det känslomässiga planet. Min stora fråga just nu är kommer jag att bli "piggare" och kommer jag att få fler barn?

Tacksam för svar!

• Karli
    Karli skrev 2008-01-18 18:30:06 följande:
    Hur länge kommer jag jobba med det jag gör och vad är det för yrke jag har?
Svar på tråden är jag synsk