• malle 78

är jag synsk

det är många som provar på o vill se om dom är synska o kan se in i framtiden många i min familj kan spå o se i framtiden men jag kan bara känna obehag så vad jag vet så kan jag inte spå har inte provat det i heller men tänkte göra det nu
    ställ frågor till mig o rätta mig om jag har fel

• Svar på tråden är jag synsk
  • Sändriie

Vad rolig tråd =)

Vad är det som gör att jag är sjukskriven nu?

• lillastoraZ

jaha.... skrattar men måste ändock fråga. när flyttar vi till det nya huset? //Z

• lillastoraZ

det här kanske är dumt, men tror faktiskt inte att du kan spå via dator.. eller förövrigt kanske inte alls.. vara bara en "känsla" jag fick när jag kollade på dig i ditt galleri.

men vem vet.

lycka till //Z

• malle 78
    lillastoraZ skrev 2008-02-24 18:30:28 följande:
    det här kanske är dumt, men tror faktiskt inte att du kan spå via dator.. eller förövrigt kanske inte alls.. vara bara en "känsla" jag fick när jag kollade på dig i ditt galleri.men vem vet.lycka till //Z
    det handlar väl inte om hur man ser ut överhuvudtaget
    om jag kan spå eller inte måste man ha ett speciellt utseende för att man ska spå
  • Enira

Hej
    Min STORA fråga är om jag någonsin kommer att bli gravid och i så fall om det är i den snara framtiden??
    Otrolig tacksam för svar.

• lenabolin

Min stora fråga är om jag kommer får det jobbet jag vill ha?
    Kommer vi att skaffa hus någon gång inom snar framtid?

• nudelbumsan

haha d var d dumastejag hört " du kan inte spå för du är ful/snygg..

lillastoraZ skrev 2008-02-24 18:30:28 följande:
    det här kanske är dumt, men tror faktiskt inte att du kan spå via dator.. eller förövrigt kanske inte alls.. vara bara en "känsla" jag fick när jag kollade på dig i ditt galleri.men vem vet.lycka till //Z
  • Stumpinuppan

Kan du se när vi blir med barn och när vårt huset står färdigt? *nyfiken*

• vera79

Ingen ide ni skriver fler frågor, man får ändå inget svar från TS...

Svar på tråden är jag synsk