• Petrah

hur ofta solar du solarium?

jag brukar sola på vintern men har fått nojja att bli rynkig under ögonen
    kan man bli rynkig om man solar ibland bara?

Wild, Raw and Beautiful
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur ofta solar du solarium?
  • Karpet

Jag solade en gång för några veckor sedan, innan dess var det flera år sedan.

• Eisa

Aldrig.
    Är inte det lite:
    1. Tråkigt
    2. 80-tal
    3. Farligt

?

• Karpet

Och för att svara på din fråga i TS, så jag visst blir man rynkig av att sola ibland bara också. Fast man blir ju inte mer rynking att sola solarium än att sola utomhus.

• Petrah

Eisa: jo men man känner sig fräshare på nått sätt

Wild, Raw and Beautiful
  • lövet2

Aldrig. Jag har prövat en halvtimmes solarium en gång, men jag fattade aldrig riktigt vad som skulle vara så kul ...

• Zasett

Jag tycker det är underbart skönt att ligga i solariet och bara slappna av... (gillar värmen)

Solar efter att jag har varit och tränat, som en morot för träningen...
    Men då blir det kanske bara 10-15 min per gång, och mellan en till två gånger i veckan...

Och vissa veckor kan det bli uppehåll.

När du säger rynkor under ögonen, är det linjerna från ögonskydden som du menar då?? Annars har jag nog inga linjer...

• Englica

Ja det är ju så skönt och bara ligga och koppla av. Brkar somna en pytte stund med. Man blir som ett nytt Jag när man kliver upp från "sängen" sen. Åh vill nu.. är så frösen så det vore skönt

• Eisa
    Petrah skrev 2008-01-19 08:26:35 följande:
    Eisa: jo men man känner sig fräshare på nått sätt
    Ok! Jag känner mig så skitig nu heller, men men...
  • Pink Muffin

Har solat solarie 2 ggr i mitt liv, men jag får fan panik där under. Riktigt känner hur födelsemärkena börjar klia och växa... *hehe* Men visst vore det nyttigt för mitt blåbleka hull...

Jag blir illamående av köphysterin... tills jag hittar nåt jag bara måste ha...
Svar på tråden hur ofta solar du solarium?