• Singer73

Clearblue ägglossningstest

Hejsan alla och trevlig 1:a maj!

Undrar om någon använt Clearblue digitala gravtest och blivit gravid? I så fall, några tips? Eller någon som har andra erfarenheter av dem?

Eller är det kanske bättre att köra utan och hoppas på det bästa? Vad tycker ni?

• Svar på tråden Clearblue ägglossningstest
  • hot fuss

brukar man vara lite uppsvälld i livmodern efter ÄL?
    så där så mn känner sin livmoder. lite molvärk o så?

• Miss Gul

Jag använde CB´s digitala ältest och blev gravid på tredje (egentligen andra eftersom vi inte var så aktiva första gången...) försöket! Tyvärr slutade det i mf, men jag kommer att börja med CB igen så fort min kropp återhämtat sig! Jag testade på morgonen, mest för att jag inte har tid under dagen - i mina instruktioner står det också att man kan testa närsomhelst på dygnet!
    Kan varmt rekommendera dem!

• Singer73

Tack alla ni som svarat! Kan knappt hålla mig, ska börja testa imorgon, på dag 11 blir det för mig.

Sotlugg: Ingen fara att du "lånat" min tråd, bara kul att det blir en diskussion kring ämnet. Lycka till allihopa! Vi kan väl fortsätta den här tråden och dela med oss av hur det hela förlöper! Med förhoppning om en kula på magen!

Kram

• kulapåmagen

måste fråga.. om man testar få får svagt positivt när har manäl då?? å om det e startk positivt har man äl den dagen då eller dagen efter??hur vet man när den är eller om den redan har varit??

• ebben

finns inget "svagt" positivt.då ÄR det negativt. efter ett positivt resultat så sker väl äl ca 12-24 timmar senare........eller nåt sånt

• kulapåmagen

ebben

ok så testar man svagt så ska man fortsätta trsta tills det blir starkt å när de e strkt så ska man helst ha sex samma dag å dagen efter då..

• Sotlugg

Lycka till Singer!!
    Hur lång cykel brukar du ha?

Kommer fortsätta att följa den här tråden, så skriv gärna och berätta hur det går för er!

• Singer73

Hej hej!

Sotlugg: Har en cykel på 27-28 dagar oftast! Hade tänkt och börja testa snart (om ett par timmar), men blev så himla kissnödig så jag får skjuta på det i fyra timmar till ...puh...dumt av mig att dricka så mycket kaffe på morgonen, men det är bara att hålla sig till tåls!

Svar på tråden Clearblue ägglossningstest