• Singer73

Clearblue ägglossningstest

Hejsan alla och trevlig 1:a maj!

Undrar om någon använt Clearblue digitala gravtest och blivit gravid? I så fall, några tips? Eller någon som har andra erfarenheter av dem?

Eller är det kanske bättre att köra utan och hoppas på det bästa? Vad tycker ni?

• Svar på tråden Clearblue ägglossningstest
  • Singer73

Upp upp...finns det fler ?

• Singer73

Något nytt på den här fronten?

• änglahund

Hej!

Ledsen men jag har ingen direkt koll på der här. Är ny in sammanhanget så min fråga är kankse dum... men jag måste fråga..

Om jag har planerad ÄL på måndag, när ska jag då testa med CL för att kontrollera om det stämmer?

Tacksam för all hjälp!

• Singer73

Hej Änglahund!

Nu har jag ju det digitala testet, antar att du inte har det? Med det digitala ska man ju börja några dagar innan beräknad ÄL (det finns en tabell som man följer i instruktionerna!) Kolla på Clearblues hemsida, där kanske det finns något svar? www.clearblue.info

Lycka till!

• Singer73

Hej! Vinkar ännu gladare tillbaks

Japp jag har testat, ska testa direkt när jag går upp på morgonen fr.o.m. nu!
    Ännu inget som hänt här...hur går det för dig Sotlugg?

• Sotlugg

Jag kommer också testa från morgonen i nästa cykel! Fick fullt utslag i söndags, så nu är det ganska precis en månad bort för oss... Tills vi startar vill säga.

• Singer73

Visst är det spännande ! Det blir en hel del myspys här de närmsta dagarna...hehe..

• änglahund

Singer 73,

Jo jag har det digitala testet men jag ska erkänna att jag inte läst instruktionerna jättenoga.. Får väl göra det..
    Men om jag förstått det rätt så ska jag börja testa typ lördag?

• Singer73

Änglahund: Räkna ut din menscykel först och kolla i tabellen så vet du exakt vilken dag du ska börja! Lycka till!

Svar på tråden Clearblue ägglossningstest