• Dino78

Center/Plopp

Nu har jag gått och irriterat mig i åratal på detta och måste se om nån kan ge mig klarhet i vad det är för skillnad mellan Plopp och Center! Jag har jämfört innehållsförteckningen och det är EXAKT samma saker i dom och EXAKT lika mängd. Den enda skillnaden (förutom namn och utseende på förpackning) är att den ena är Toffefylld choklad och den andra är choklad fylld med toffe (alltså samma men i annorlunda ordning).
    Samma företag som tillverkar dom och gah, jag får panik!

• Svar på tråden Center/Plopp
  • snutti

Jag tycker att Plopp är mkt godare... Kommmer ni inte ihåg de där smarriga miniplopparna man kunde köpa förut?? Varför är de borta?

• Cookie83

Men är det Center som har med mintsmak nu då? Här kan man iallafall köpa med mintsmak.

• Åttan

Venna.

Jag har våga fråga boken... Men tyvärr så står inte frågan i den. Kanske kommer i del 2.

• AnnaLuleå

En sommar van min bror en jättekartong plopp och min syster en likadan fast center på Lisseberg (eller om det var tvärt om). Jag hävdade ju då att det var samma sak, men min bror var mycket bestämmd på att så inte var fallet. Vi utförde ett större antal blindtester och han tor verkligen rätt VARJE gång. Så någon skillnad kanske det är ändå, men det tänker jag då inte erkänna

• Ung och vild

plopp e rinnigare tycker jag!!

• Älskeling

Center o Plopp smakar ju i alla fall inte likadant, så det är väl skillnaden!
    Plopp är mycket godare, enligt mej...

• AnnaLuleå

Nej, jag tror de fick nog båda två. brorsan hävdar också att han tycker center är äckligt men plopp gott??? Så stor skilnad är det väll inte? Även om man kan känna viss samkskillnad.

• Mamma Anna

Mmmmm, Plopp ÄR godare. Nånting obestämbart med smaken, och konsistensen förstås.

Svar på tråden Center/Plopp