• Anonym (Licky!)

Slickad i rumpan!

Var med en tjej för någon vecka sen och när hon låg och sög av mig och jag njöt för fullt, så känner jag hennes tunga vid min rumpa. Och den var inte still där. Hon slickade runt och till och med lät tungan komma in lite.

Och vilken woow känsla.

Är det vanligt att ni tjejer/kvinnor gillar att ge denna störtsköna behandling? :)

Och i så fall hur gör ni?

• Svar på tråden Slickad i rumpan!
  • Anonym (Missy)

Brukar göra det på mina killar, och reaktionen är VÄLDIGT olika!
    Vissa blir superkåta, andra tycker att det är mycket obehagligt!
    Är väl en fördel om det inte smakar så mycket, tycker jag, men lite surt typ.

• Anonym (Licky!)

Skönt: Okej det har kasnke att göra med hur långt in man för fingret. Känns lite dumt men när jag smekte henne där med fingret och sen luktade så tyckte jag det snarare att det luktade gott...

• Anonym (Licky!)

Missy: Har du haft tungan inne? Är det då det smakar surt?

• Anonym (uskan)

asså inte för att vara en partypooper men de måste ju va nästan farligt ju!
    jag håller på att plugga till uska och ni ska bara veta hur mycket bakterier ni bokstavligen slickar i er!

• Anonym (Licky!)

Uskan says:asså inte för att vara en partypooper. Bra var inte det då. Om du bara visste hur äckliga alla jordnöts skålar är på alla barer är det rena drömmen att slicka någons rumpa.

• Anonym
    Anonym (uskan) skrev 2008-01-23 00:51:56 följande:
    asså inte för att vara en partypooper men de måste ju va nästan farligt ju!jag håller på att plugga till uska och ni ska bara veta hur mycket bakterier ni bokstavligen slickar i er!
    Min tanke också.... hmmm.... Förvånad
  • Anonym

Anonym (uskan) skrev 2008-01-23 00:51:56 följande:

asså inte för att vara en partypooper men de måste ju va nästan farligt ju!jag håller på att plugga till uska och ni ska bara veta hur mycket bakterier ni bokstavligen slickar i er!
    Hahahaha Du ska nog inte fortsätta med dina studier..
  • Trossens mamma

Personligen slickar jag hellre toaringen än ett arsel känns det som haha på nåt vis. Men men om folk gillar det

Jag kan slikca jordnötsskålen med.

Huff ni är ju som kattor och hundar.
    Men så är ju människan släkt med apan så

Hoppas folk kan ta skämten i mitt inlägg.

Mamma till Lova och Alvin
  • Anonym (MA)

Anonym (Licky!) skrev 2008-01-22 23:13:06 följande:

Anonym MA : Hm hur menar du med ollat runt hålet?
    smekt med snoppen runt hålet
  • Charlie Bravo

TS,

Be din tjej om att suga din röv nästa gång hon är där nere och gosar. Typ som en igel. Ska tydligen vara väldigt skönt.

Svar på tråden Slickad i rumpan!