• Anonym (Licky!)

Slickad i rumpan!

Var med en tjej för någon vecka sen och när hon låg och sög av mig och jag njöt för fullt, så känner jag hennes tunga vid min rumpa. Och den var inte still där. Hon slickade runt och till och med lät tungan komma in lite.

Och vilken woow känsla.

Är det vanligt att ni tjejer/kvinnor gillar att ge denna störtsköna behandling? :)

Och i så fall hur gör ni?

• Svar på tråden Slickad i rumpan!
  • Anonym (m2)

Min sambo älskar det! Han blir helt galen!

Och jag älskar när han slickar mig i analen, sjukt skönt!!

• Fotograf08

En tjej gjorde det på mig en gång, å det var VÄLDIGT skönt å extra pirrigt! Hon bad mig ställa mig på alla 4, och började leka med tungan runt anus, samtidigt som hon runkade kuken bakifrån med olja...mmm...DET var verkligen en häftig upplevelse.
    (sedan fick hon samma behandling av mig =)

• Fotograf08

En tjej gjorde det på mig en gång, å det var VÄLDIGT skönt å extra pirrigt! Hon bad mig ställa mig på alla 4, och började leka med tungan runt anus, samtidigt som hon runkade kuken bakifrån med olja...mmm...DET var verkligen en häftig upplevelse.

• Fotograf08

• Anonym (bacillen)

Asssååå jag är läkare och när jag ligger med min läkarsnubbe brukar vi ägna oss åt att slicka i oss varandras bakterier. Ingen av oss har blivit sjuka än, men det är ju så sjuuuuukt skönt! Å fan vad kåt jag blir av att slicka honom eftersom han tycker det är så skönt

• Anonym (Licky!)

Önskar mer svar av kvinnor.

• Anonym

Jag trodde jag var ensam om att göra det:) Jag har gjort det på nån och han klagade inte. blir extra kåt eftersom han njöt så mycket!

• Schnauser

Aldrig att jag skulle göra det. Fy, så äckligt! ...men ni som gör det och gillar det - kör på. Upp till var och en.

Cibi condimentum fames - Hungern är den bästa kryddan
  • Anonym

Gillar också att stoppa in fingret i rumpan samtidigt som jag slickar han där bak,trodde de skulle klaga men icke,har aldrig sett en kille njuta så mycket och stöna så mycket!

• Miss Emelie
    Fotograf08 skrev 2008-01-23 14:42:52 följande:
    En tjej gjorde det på mig en gång, å det var VÄLDIGT skönt å extra pirrigt! Hon bad mig ställa mig på alla 4, och började leka med tungan runt anus, samtidigt som hon runkade kuken bakifrån med olja...mmm...DET var verkligen en häftig upplevelse.(sedan fick hon samma behandling av mig =)
    runkade du av henne med...är du säker att hon är en kvinaa *blink blink*
Svar på tråden Slickad i rumpan!