• Anonym (Licky!)

Slickad i rumpan!

Var med en tjej för någon vecka sen och när hon låg och sög av mig och jag njöt för fullt, så känner jag hennes tunga vid min rumpa. Och den var inte still där. Hon slickade runt och till och med lät tungan komma in lite.

Och vilken woow känsla.

Är det vanligt att ni tjejer/kvinnor gillar att ge denna störtsköna behandling? :)

Och i så fall hur gör ni?

• Svar på tråden Slickad i rumpan!
  • Anonym (Missy)

Smeker runt anus ibland när jag suger honom, trycker in fingret en bit.
    Slickar runt pungen och anuset när jag runkar honom.
    Blir megakåt av det själv när jag hör honom stöna av vällust...mmmm!!

• Anonym (Missy)

Charlie Bravo: Lite småtrist om man suger ut, eh... "fyllningen" om man gör så!? Om man inte gillar scat alltså!

• Ammi82

nej, ush..Bakterier... skulle inte klara av det, vill inte heller att någon gör det på mig! Sorry men tycker det är äckligt. Förvånad Alltså inte att suga av utan slicka vid anus.

Nya bilder i galleriet
  • Anonym (Jinx)

Slickar min sambo under pungen och bakåt men inte hela vägen till anus. Tar istället ett finger och trycker det mot öppningen, låter det inte gå in men pressar lite. Då brukar han inte kunna vara stilla och tyst!

• Anonym

Oh ja, det händer ibland att jag slickar min sambo i och kring anus, tycker han är hur skönt som helst. Men vi har överhuvudtaget inga hämningar tillsammans - gör ALLT! Skulle aldrig göra vissa grejor med någon annan, däribland inte slicka anus tror jag.

• Charlie Bravo

Ni som slickar röv på män, har ni rövhårslösa killar? I annat fall måste det vara rätt spännande att med tungan botanisera runt i rövgräset och kanske passa på att smaka på någon av de frukter/bär som ofta finns i just den här regionen på män. Alla ni som har tuggat kånkelbär kan väl skriva en rad här.

• Anonym (I like!)

Min sambo brukar slicka och smeka mig där och jag älskar det! Jag brukar även göra det på honom och han tycker att det är sjukt skönt

• Anonym

Jag tycker om det när man man slickar mig runt analen men det händer inte så ofta tyvärr, jag får heller inte göra det på honom. Men jag älskar även analsex men det gör inte min man Men men... Sånt är livet!

• Anonym (Bär)

Charlie Bravo: Tack för den intressanta vinklingen på detta. Ska smaka dessa bär och återkomma...=).

• Anonym

Urk va äckligt asså som Charlie Bravo skrev asså hår i röva har la varenda karl usch å fy för att slicka å greja bland massa rövskägg.
    Min karl skulle ALDRIG tillåta mej komma i närheten av han ashole.

Svar på tråden Slickad i rumpan!