• Anonym (Licky!)

Slickad i rumpan!

Var med en tjej för någon vecka sen och när hon låg och sög av mig och jag njöt för fullt, så känner jag hennes tunga vid min rumpa. Och den var inte still där. Hon slickade runt och till och med lät tungan komma in lite.

Och vilken woow känsla.

Är det vanligt att ni tjejer/kvinnor gillar att ge denna störtsköna behandling? :)

Och i så fall hur gör ni?

• Svar på tråden Slickad i rumpan!
  • Anonym (bara_kuken)

fy fan, inte en chans att en tjej skulle få slicka mig där

• Charlie Bravo

Anonym (Bär) skrev 2008-01-24 16:00:06 följande:

Charlie Bravo: Tack för den intressanta vinklingen på detta. Ska smaka dessa bär och återkomma...=).
    Bon Appétit!
  • malibos

Nej detta är inget för mig :-P

• Anonym (Kräks)

Nej fy fan, skulle aldrig ens komma i närheten av min sambos anus med varken händer eller ansikte! Ännu mindre med tungan eller stoppa in ett finger, kräks nästan vid bara tanken. Han är jättehårig och har jämt diarre och fiser typ blött hela tiden. Kort sagt, nej, jag skulle inte göra något sånt, varken på honom eller någon annan heller för den delen.

• Anonym (bara_kuken)

Anonym (Kräks) skrev 2008-01-24 17:19:54 följande:

Han är jättehårig och har jämt diarre och fiser typ blött hela tiden.
    *urk* och jag som precis skall äta middag
  • Ghettoblaster

det var dagens skrattsalva för mig!

Nej fy fan, skulle aldrig ens komma i närheten av min sambos anus med varken händer eller ansikte! Ännu mindre med tungan eller stoppa in ett finger, kräks nästan vid bara tanken. Han är jättehårig och har jämt diarre och fiser typ blött hela tiden. Kort sagt, nej, jag skulle inte göra något sånt, varken på honom eller någon annan heller för den delen.
  • Anonym (Bär)

Ja, där hamnade aptiten på max lagom till middagen...=)

• Miss Emelie

Fattar inte att du ens pallar ligga med honom heller *s*
  • Anonym (Bär)

Nej, det verkar ju vara världens fräschaste kille=).

• Anonym (kvinna)

Jag brukar masera pungen med babyolja och användqa rikligt så det rinner ner till hans anus. Sedan masserar jag anus samtidigt som jag låter ett finger sakt glida längre och längre in, sedan finger kn_llar jag honom samtidigt som jag suger av honom.

• Anonym

drog av en rökare en gång när han var där nere och slickade, han vart en aning störd av det

• Anonym

drog av en rökare en gång när han var där nere och slickade, han vart en aning störd av det

• Anonym

Jag har slickat en kille i anus en gång... Visste inte ens att jag hade såna sidor, men den där killen lyckades fram alla mina nasty sidor, och fick mig att göra både det ena o det andra, fast han bara var ett one night stand, o mitt bästa ligg ever!

Just den grejen är väl kanske inte det jag gillar allra bäst, men jag är en sån som verkligen verkligen tänder på att märka att killen njuter, så hittar jag en kille som gillar det, så varför inte

Svar på tråden Slickad i rumpan!