• 8948

umeåmammor jan-07 del8

Nu startar jag en ny

• Svar på tråden umeåmammor jan-07 del8
  • lewander71

Lägger in förslag på dag för fika nästa vecka.

Tors 13/3
    Helena S
    Hanna
    Camilla
    Karin

• zuzzetuzz

Hejhej!!

Va ett tag sen man skrev hära..ha dock läst va alla skriver =) Hoppas alla
    hade trevlig på 1års kalaset o på krogen, skulle ha vart trevligt o följt
    me men ja va bortrest över helgen...tänkte passa på när man ändå va barnfri :)
    Inte ofta de händer..

Ha nån satt barnen på dagis än? Leo skulle börjat den hära veckan men han
    vart sjuk me feber (39.9 grader) rejäl hosta o tok snuvig, typiskt!! O nu ha
    han smittat ner mig..

Händer de nå spännande nuförtiden?! Va så länge sen man träffade alla..

Trevlig helg allehopa!!!

~*~Älskar Leo~*~
  • Anjie

Hej hej!

Hur hade ni det på kalaset förra helgen och senare på kvällen? Hände något spännande?

Jag har haft det bara bra i Oslo. Det var jätte kul att hälsa på syrran och se hur hon bor. Nere i Oslo är det vår. Snödropparna och krokusarna blommade i rabatterna. Det fanns ingen snö och var kring +10 grader hela helgen. Pumps-väder med andra ord . Vi satt på uteserveringar och drack öl. Helt annars än här hemma bland snön... Men att man kunde sakna någon så mycket som jag saknade Alvin trodde jag inte kunde vara möjligt.

Nu sitter jag på jobbet och jobbar dubbelpass. Började 06:45 i morse och ska jobba till 21:30 ikväll. Det är inte alls kul.

Fika nästa vecka.

Tors 13/3
    Helena S
    Hanna
    Camilla
    Karin

• Anjie

Glömde lägga till mitt namn...

Fika nästa vecka.

Tors 13/3
    Helena S
    Hanna
    Camilla
    Karin
    Anja

• Dedda

Hejsan!
    Länge sedan jag skrev här med och kommer så att förbli. Vi flyttar ju till huset snart, den 17:e blev det bestämt. Så vi kommer varken ha telefon eller internet de första månaderna, tjälen måste gå ur marken först...Tänk ändå att det snart bär iväg, helt ofattbart. När vi har landat, typ i april/maj något så får ni gärna komma och hälsa på=)
    Har jobbat första veckan nu och det har bara gått bra, men visst känns det konstigt. Linnéa & Leo har fått plats på det nya dagiset marinan i Täfteå så i början på april blir det inskolning, spännande.

Hade varit så kul å komma å fika men på måndag har jag personalmöte och på torsdag ska jag och mamma städa ur huset. Hoppas att jag kan haka på någon annan gång.

Någon som har lust att ses på stan imorgon? Jag och Leo ska fixa lite småtjafs till huset, så hojta bara till om någon har lust.
    Sköt om er!

• sunnanå

Fika nästa vecka.

Tors 13/3
    Helena S
    Hanna
    Camilla
    Karin
    Anja
    Sara

• Meir

kul Linda att ni äntligen får flytta in!!
    det är så skönt med eget på nåt sätt. vi stortrivs på Rödäng. nästa helg är det målning som gäller. vårt sovrum ska fixas.

zuzzetuzz: Agnes började på dagis i januari och det gick bara fint. hon stormtrivs och lär sig så mycket där. helt otroligt. hon har börjat prata massor efter att hon började. det kommer nya ord nästan varje dag. det underlättade också för att skapa fasta runtiner vilket hon mår bra av att ha. hon har också börjat komma igång med att gå. nu reser hon sig upp från sittande på golvet och går några steg helt själv ganska ofta.

kan inte komma på fika till veckan. jobbar båda kvällarna.

kram på er!!

• 8948

FIKA vilken tid ska vi fika????

Fika

Tors 13/3
    Helena S
    Hanna
    Camilla
    Karin
    Anja
    Sara

• sunnanå