• 8948

umeåmammor jan-07 del8

Nu startar jag en ny

• Svar på tråden umeåmammor jan-07 del8
  • Umeåtjej73

Någon fler än jag som tycker att det vore kul att planera in en till utekväll för oss mammor här framöver?

• Meir

det tycker jag skulle vara jättekul!!

• Flinga 06

Hej!

En trevlig förfest kanske med mat? Nu tänkte jag enkelt, typ catra en ICA-planka el liknande. Vad tycker ni?

Elias börjar nu äntligen bli bättre efter en seeg öroninfl.. och två penicillinkurer. Imorgon blir det ÖF på Backen på fm för oss.

Idag tog E sin 1:a promenad utomhus i sina stövlar, det gick jättebra gissa om han blev stolt!

Han har nu fått sin leksaksdammsugare, han fullkomligt älskar den!

• 8948

Hurrunini! Jag lägger ut en akut fikatid:) jag är sugen på att komma ut från hemmet Jag får väl se om några hakar på.

Tors 10/4 kl 1830

Camilla

• Anjie

Hejsan tjejer!

Här är det dagisinskolning som gäller. Alvin har varit två dagar på dagis (bara två timar/dag) och det går hur bra som hellst. Han vill bara upptäcka allt och struntar fullständigt i om jag eller Jörgen är där. Idag fick vi gå undan en stund och jag tror inte ens han märkte att vi var borta. Det känns jätte bra. Hur är det för er andra? några fler som börjat dagis?

Här hemma börjar det se ut om "hej kom och hjälp mig". Det är flyttkartonger överallt. Det är så svårt att packa då man inte kan ta allt på en gång. Jag menar vi måste ju fortfarande bo kvar här tills 1:a maj.

Camilla: Jag ska kolla upp hur det ser ut på tosdagkväll, men jag tror det ska funka.

Kramisar.

• Meir

jag kanske oxå kan på torsdagkväll!!
    ska försöka iaf.....

kul att Alvin trivs på dagis. det är så skönt sen när man kommit igång. A stortrivs på sitt dagis. det jobbiga är ju alla sjukdommarna som följer med inpå......

• 8948

Det vore jätte kul om ni kunde fika är så i behov att få komma ut lite :)

• Meir

Akutfikatid imorgon
    Tors 10/4 kl 1830

Camilla
    Irina

• Anjie

Akutfikatid imorgon
    Tors 10/4 kl 1830

Camilla
    Irina
    Anja

Svar på tråden umeåmammor jan-07 del8