• 8948

umeåmammor jan-07 del8

Nu startar jag en ny

• Svar på tråden umeåmammor jan-07 del8
  • 8948

Ska vi ta göteborg? det var jätte mysigt.

• Meir

var ligger det??
    har aldrig varit där.....

haha!!

• 8948

Det ligger till vänster om droskan, gamla fängelset.

• sordin

skulle villja följa med, men jag och Alfons ska på Labero på Idun.

• Flinga 06

Gaaa, jag blev så besviken idag, vi står i först i tur på Gitarren from aug och så ringde jag rektor idag för att kolla hu r det blir med inskolningen, jag vill absolut börja inskola E den 4/8 för att det ska funka smidigt innan jag börjar jobba, men nej nej... De hade inga inskolningar före den 18:e för de skulle på kick off!! Ev blir det kornetten istället om vi får en tidigare inskolning där.

Hade gärna fikat ikv men A är upptagen så det går nog inte.
    w
  • Anjie

Jag tycker göteborg låter som ett bra förslag!
    Det tar vi

• Meir

va tråkigt Linda!!
    hoppas ni kan lösa det på något sätt. skulle vara så kul om Elias kunde brörja på Gitarren.

Göteborg låter bra! dit ska jag nog hitta.

• Meir

trevlig helg på er alla!!

vi har just bastat i vår fina lilla bastu.....
    hoppas ni kommer att trivas i erat hus Anja!!

• Meir

Susanne: dit ska jag iaf försöka gå!!

A fick magsjuka inatt. uschamig!!!
    hon har legat helt apatisk idag. orkade inte röra på sig, inte ens sitta på hela morgonen fram till 13-tiden. totalt utslagen, somnade där hon låg. fick ge henne att dricka med en medicinspruta för att få i henne nåt. det var riktigt otäckt. jag har suttit brevid henne hela dagen.
    som tur va så piggade hon på sig här på em och åt tom välling när jag nattade henne.
    jag hatar kräksjuka!! det är så knepigt när de är så här små. och tvättberget!!..... tvättar 7 maskintvätten nu!!! kräka på allt + den "normala" tvätthögen.

Svar på tråden umeåmammor jan-07 del8