• 8948

umeåmammor jan-07 del8

Nu startar jag en ny

• Svar på tråden umeåmammor jan-07 del8
  • sunnanå

Vad säger ni om fika på torsdag tjejer?

Fika torsdag kl 1830 på göteborg :)

Camilla
    sara

• sunnanå

imorrn påskfest på åöf,ingen anmälan behövs och det skulle tdligen gräddas våfflor,

nån som tänkt sig dit?

• Meir
    Svar på #40
    kul att han trivs. tror att de flesta barnen gör det om det är ett bra dagis. du kommer att märka vilken skillnad det blir när han har gått där ett tag. de lär sig så himla mycket av de andra barnen. bäst tycker jag är att de lär sig fasta rutiner. vi försöker hålla ungefär lika hemma oxå.

vi hade tur och hamnade där vi ville. A går på Gitarren på Rödäng. vi har inte ens 5 min gångväg dit. jättelyxigt!! A har inte blivit mammigare efter dagis, men å andra sidan så hon har aldrig varit det.

nu går hon jättebra. det är så kul. och vilken skillnad det har blivit på henne. värsta stora tjejen!

vi bli här i stan då A är krasslig. har UVI och kräks på antibiotikan..... suck!! tvättmaskinen går varm......

kram på er alla och ha en trevlig påskhelg!!
  • Anjie

Ville bara önska er alla en GLAD PÅSK!

• Meir

hoppas alla har det bra!!

här är vi förkylda och eländiga. förhoppningsvis kan A gå på dagis på fredag. hon har snart varit hemma 14 dagar. börjar känna mig lite sliten.

kram på er!!

• Dedda

Hinner titta in som hastigast...Flytten har bara gått bra och vi stormtrivs, så mycket utrymmen. Fast man har ju inte packat upp allt eftersom jag städar ur lägenheten för fullt plus att jag jobbar... Hoppas alla har det bra för det har vi. KRAM PÅ ER ALLA!

• Meir

Agnes sa atjoo idag när jag nös. hahaha!!!
    höll på att skratt ihjäl mig.

Svar på tråden umeåmammor jan-07 del8