• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • plantan

jag var inne på det med men så pratade jag med apotekspersonalen o de rekomenderade mitt val.. man gör ju vad man kan..
    När har du BIM?

• anna apelsin

Aha okej
    Jag tror jag har bim den 5:e.. Jag är så dålig på det där. Mensen kom senast den 8/1 iaf.
    Du då?

plantan skrev 2008-01-31 13:24:59 följande:
    jag var inne på det med men så pratade jag med apotekspersonalen o de rekomenderade mitt val.. man gör ju vad man kan..När har du BIM?
  • plantan

den 3 så det e snart. lite sugen på o testa imon samtidigt som man e rädd för då försvinner hoppet.. vet inte vad jag ska göra. står på cb att det är 84%säkert att testa två dar innan BIM får väl se hur jag känner imorgonbitti.
    några dar kvar för din del då :( håller tummarna

• anna apelsin

Tack! Håller tummarna för dig också!
    Jag känner ingenting längre, så jag är lite nervös... Är väl bara skengravid är jag rädd.

plantan skrev 2008-01-31 13:39:12 följande:
    den 3 så det e snart. lite sugen på o testa imon samtidigt som man e rädd för då försvinner hoppet.. vet inte vad jag ska göra. står på cb att det är 84%säkert att testa två dar innan BIM får väl se hur jag känner imorgonbitti.några dar kvar för din del då :( håller tummarna
  • Ell
    anna apelsin skrev 2008-01-31 13:15:04 följande:
    Äter någon av er folsyra?
    Jag äter Kvinna Vitamineral.

---

Dåligt tecken: Jag har blivit städgalen! Det är mitt allra allra säkraste tecken på att mensen är på gång. Varje gång!!! Kroppsligt känner jag inget på g, men jag lovar - inom fem dagar har jag fått mens.
    Wilmer 060206
  • KvillesHopp

hej

fattar inget,, nu får ni hjälpa mig..
    har ju som sagt haft ömma bröst men i dag är dom inte ömma. men som kliar såå jag bli gallen,,.. kan deta vara ett tecken på grav eller är det bara något annat . menar domm är ju inte ömma länger...

kan brösten sluta ömma 2 dag innan bim? har ju varit ömma nu i 7dagar.

• plantan

efter förra ÄL ade jag ömma bröst fram till BIM nu denna ÄL har jag inte känt av det alls så jag tror det är olika det dära.. *hoppas för din skull*

• KvillesHopp

ja men jag har inte haft ömma bröst direkt efter äl fick det ju en vecka efter att jag haft äl fram tills nu.. 

• La Linda

Kvilleshopp: Jag har haft värkande bröst i en vecka men det har börjat avta nu.. funderar som du. Dem är fortfarande större än vanligt å fylligare men skälva värken har avtagit lite?!
    vill så gärna!!!

• yingyang

kvillesHopp känner bara mensvärk så den kommer nog som ett brev på posten i morgon :( Tack för att du bryr dig:) jag håller tummarna för dig & alla andra

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?