• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Ell

Verkar vara som att vi är många som inte har några symptom längre, konstigt! Håller tummarna för oss alla...

Wilmer 060206
  • KvillesHopp

hej alla

hoppas vi får några plus nu dagarna, själv har jag fortfarande ömma bröst och känner obehag i tjej magen.. och kissar mycket fast jag inte ens har druckit på flera timmar..

hoppas nu har ju bim  i morgon 2/2 hoppas hoppas vill ha min

• Greksmurfen

hejhej!
    är innte på fjärde månadsförsöket nu.
    skall ha ägglossning när som så det blir sex varannan dag =), stog att man skulle undvika var dag. BIM 19/3 nästa gång så det är bara å hoppas Längtan är så stor efter en liten knodd.

alla runt mej får bebisar, vill så gärna plussa denna gången.
    när kan man testa och det ger utslag??

har haft vitaminbrister folsyra å b12 innan men nu e depåerna delvisa uppfyllda iaf efter 1 mån med massa högdos med vitamin tillskott. har hört att man kan ha svårt å bli gravid om man har lågt folsyra å b12.....så hoppas på att chanserna ökar=)

• Saaaga

hade mens 10/12-2007 sen en 2 dagars mens den 8e jan nu den 30-31jan kom de först brunt sen blod o nu idag bara liite brunt men hoppas på grav

• lemon

jag har BIM den 9/2.
    Jag känner väl inget direkt men jag misstänker att jag
    kan vara gravid.
    Jag hoppas men annars har vi tusen chanser till.
    ha en underbar helg alla och lycka till

• KvillesHopp
    Saaaga skrev 2008-02-01 11:50:43 följande:
    hade mens 10/12-2007 sen en 2 dagars mens den 8e jan nu den 30-31jan kom de först brunt sen blod o nu idag bara liite brunt men hoppas på grav
    hej känner igen dig fick inte du ett plus för ett tag sedan????  har det hänt något?
  • virvelflickan

Hej allihopa! Plussade i slutet av november - på tionde försöket! Ungefär en vecka innan BIM så kände jag av som mensvärk och det "bubblade" ordentligt i magen... som om jag svalt en sodastreammaskin eller nåt :) Symptomen avtog lite när det närmade sig BIM tyckte jag... förutom brösten som ömmade lite mer än vanligt... men i stort sett kändes allt som vanligt och jag bara väntade på att mensen skulle komma.

Håller tummarna för er! Lycka till! :)

• Saaaga

jo jag fick ett plus
    men så den 30på kvällen sent så kom de levrat gammalt blod sen började jag blöda igår men de har avtagit idag o när jag e uppe så spänner d i brösten...

så jag vet inte men jag ska ta ett nytt grav test idag
    sen ska jag på vul på måndag
    för mf ma så kommer väl färskt blod o smärta?

KvillesHopp skrev 2008-02-01 12:18:18 följande:
    hej känner igen dig fick inte du ett plus för ett tag sedan????  har det hänt något?
  • Ell
    Saaaga skrev 2008-02-01 12:26:39 följande:
    jo jag fick ett plusmen så den 30på kvällen sent så kom de levrat gammalt blod sen började jag blöda igår men de har avtagit idag o när jag e uppe så spänner d i brösten...så jag vet inte men jag ska ta ett nytt grav test idagsen ska jag på vul på måndagför mf ma så kommer väl färskt blod o smärta?
    Oj! Håller verkligen tummarna för att allt ska vara bra!
    Wilmer 060206
  • Ell
    lemon skrev 2008-02-01 12:07:55 följande:
    jag har BIM den 9/2.Jag känner väl inget direkt men jag misstänker att jagkan vara gravid.Jag hoppas men annars har vi tusen chanser till.ha en underbar helg alla och lycka till
    Vilken bra attityd!

Hur länge har ni försökt? Vad får dig att misstänka att du är gravid? *nyfiken*
    Wilmer 060206
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?