• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • LindaTindra

Jag har bim ca 7/2.
    Har nu haft väldigt ömma bröst och väldigt rikligt med flytningar i några dagar.
    Vill äta hela tiden och vaknar på natten att ja är väldigt piss nödig ???

Kan de finnas nån chans att ja är gravid??

Längtar sååå :)

• La Linda

jadå LindaTindra chans finns det nog =) jag har värkande bröst+större, kissnödig oftare och vill också äta hela tiden hehe

hoppas hoppas..

• Lällas

Jag har BIM den 8 feb och kikar in här av ren nyfikenhet. JAg tycker inte jag har några symtom förutom att jag helt plötsligt ett enormt godisbehov, men det kan nog vara godismonstret i mig som tagit över Men skulle vara underbart med ett plus..

Hur nära BIM kan man börja testa med gravitest för att ha en chans att se plus om det är ett plus? I morgon är det 7 dagar till BIM.. Är så himla nyfiken..

• La Linda

Lällas: jag har också BIM den 8 februari, så nervöst.. längtar men ändå inte ifall de blir neg så får man ju vänta en månad till =( men det får vi se hehe
    Jag tror att om jag inte kan hålla mig till BIM dagen så testar jag på måndag.. har hört flera som plussat 5 dagar innan fast de e ju individuellt också.. ska försöka hålla ut!

lycka till

• Lällas

LaLInda: Kul att du har BIM samma dag.. Åh, jag me är nervös.. Den långa väntan från ÄL till Bim är nästan olidlig.. Vill ju så gärna.. Jag kanske testar med på Måndag då Håller tummarna för oss då. Kram

• Pumisen

Jaha..nu sitter man här o läser igenom alla inlägg man missat på en dag!! Vad kul att vi är så många

En sak som är lite lustig är att mångas symptom har börjat avta!! Det var precis det jag tänkte skriva om när jag satte mig vid datorn...jag har haft värsta symptomen, men nu har jag knappt nåt kvar!!
    Jag fattar inget!!!! Har bim 7/2, så det är ju väldigt tidigt, men redan några dagar efter äl började mina symptom...

Hmm..känns deppigt, samtidigt som jag vet att det kan vara så att symptomen kommer o går...men man vill liksom ha dessa symptom ändå..för man känner sig nästan gravid när man har dom

Jag är nästan helt säker på att tant röd kommer som ett brev, men jag HOPPAS HOPPAS så mycket att det kommer ett plus istället!!

Vi har precis satt igång verkstaden... (10/1) så jag ska nog tagga ner lite tror jag..heheh..

Hur går det för er andra?????

Kramar

Hoppet, det sista som lämnar mig...
  • Frila2
    anna apelsin skrev 2008-01-31 19:53:15 följande:
    Tänkte fråga er när ungefär ni startade eran bebisverkstad, allihop?Själv började vi i december, så har inte försökt så länge än.
    Detta är vårt andra försök. Första försöket resulterade i ett kortvarit plus. Plussade på BIM -3 men fick mf på nyår. Nya tag nu. 

Har BIM 2/2 eller 3/2. Är trött, precis som vanligt. Annars inte någonting som kan tolkas som ett symtom tyvärr. Är ganska övertygad om att tanten kommer denna månaden. 
  • LindaTindra

för mig blir de här redan 8 försöket så man börjar bli ganska less varje månad när man får mensen :(

Vill ju så gärna plussa snart...

• yingyang

har inte fått mens än :) men har /vattnigaklibbiga genomskinliga flytningar & lite ont i bröstvårtorna... Men man vågar ju inte hoppas... Har ju bim mellan den 1-2 /2 så en dag till får man vänta...vad tror ni?

• skytten78

Hej!

Har bim den 8/2 och jag känner ingenting. Måste man känna något för att var med barn?=
    Minns inte hur det var med dottern. Tror inte att jag kände något.

Är trött och har ont i huvudet. Det var jag med dottern men men har för mig att det kom efter jag plussat...

Är inne på andra försöket. Med dottern gick det på 4:e....Vill att det ska gå lika fort nu med. Bara att hoppas.

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?