• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • bluebride

jag mår fortfarande illa, magen känns konstig och jag e grymt sugen på choklad

Längtar efter barn!
  • bluebride
    LillaHanna skrev 2008-03-06 17:27:54 följande:
    Jag har testat pluss idag
    grattis
    Längtar efter barn!
  • anniecaroline

Hej brudar..

Fortfarande öm i brösten o speciellt bröstvårtorna..
    F**n vad jag hoppas :)
    bim 12 mars..
    Magen är konstig.. gasig o molvärk..
    grattis alla brudar som plussar jag är såå avis :)

• Anna 27

Jag är i vecka 4! Graviditetstestet från Clearblue visade ett svagt plus hela fyra dagar innan BIM. Och nu skulle mensen ha kommit i förrgår men det har den inte (min ägglossning och mens stämmer alltid på pricken).

Mina 3 tecken förra veckan: ONT i magen, mer "matmagen", än i "mensmagen" faktiskt. Såväl natt som dag... Sen kliade det mkt på magen och ryggen, som ett band runt liksom, obehagligt men inga utslag. Trodde jag fått bältros! Dessutom så grät jag hela tiden, fruktamsvärt labil!! Symtomen från förra veckan finns kvar men är inte lika jobbiga längre.

Dock inga ömma bröst eller andra krämpor.

• Väduren06
    LillaHanna skrev 2008-03-06 17:27:54 följande:
    Jag har testat pluss idag
    GRATTIS vännen
    Hur känns det??
  • Glitter2

Jag plussade i måndags

Jag kände i kroppen från dag 2 efter insättning (ivf) men trodde det var menskänningar. I efterhand kan jag se att det fanns vissa skillnader som jag inte tolkade som ngt annat än att kroppen ändrade om lite (som vanligt efter pergotime).

Huvudvärken är det enda jag verkligen kan ta konkret på, att det brukar jag inte ha på det sättet i vanliga fall.

• Perlan 76

Hej!

Har följt denna tråd sen den började och har fått mycket stöd utan att behöva säga så mycket själv.

Nu har jag verkligen kämpat mot mitt letande efter symtom, denna månad. Det har varit jobbigt, men det har ändå gått rätt hyfsat !!!

Idag är det dags för mens, men ännu har den inte visat sig. Lite molvärk har jag haft som kommit o gått, brösten är ömma, mått illa till o från under dagarna (främst innan måltiderna) och jag har kännt mig yr, speciellt om jag reser mig hastigt eller gör snabba rörelser med överkroppen.

Det värsta är, att runt omkring hör man att alla vänner och barnens klasskamrater, ligger i magsjuka och hälften av mina symtom kan lika bra vara virus som graviditetssymtom. :(
    Är rätt utsatt eftersom jag jobbar i skola och även har 2 egna barn som kommer hem med en o annan baskelusk.

Vågar inte riktigt hoppas, fast jag VILL !!!
    Är såååå rädd att bli ledsen o besviken igeeeeen !!!

Hur går det för er andra i tråden ??

• Perlan 76

JÄTTE GRATTIS till er som plussat, förresten !!!!

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?