• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • smarties
    Michaela83 skrev 2008-03-06 15:28:14 följande:
    vilken tur dy har!! '':)
    Nu hoppas jag och Knastroll bara att hennes karl kan köra oss till klädpartyt idag..då är dagen fulländad :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-06 15:28:14 följande:
    vilken tur dy har!! '':)
    vill du ha lift till Marit?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-06 15:09:31 följande:
    Skriver massor idag jag, men jag har fått vagnen såld! :DNu är det härligt rymligt i hallen igen =)
    åh härligt,full fart på vagnletande nu då
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-03-06 15:09:31 följande:
    Skriver massor idag jag, men jag har fått vagnen såld! :DNu är det härligt rymligt i hallen igen =)
    Men vad roligt. Grattis. Jag blir ju bara blåst jag.
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-03-06 15:47:29 följande:
    vill du ha lift till Marit?
    Gärna! :) Ska du ha I med dig? Jag vet ej om jag ska lämna E hemma eller ta med na.. :s har en känsla av att hon kommer att grina om hon är hemma.

Jag sitter med en avfärgning i håret nu shit.. undra va ja gett mig in på?
    Var tiill frissan igår och försökte prata med dom hur man ska gå tillväga för att gå från mörkbrun till blond, men han sa att det var bara gick att göra slingor flera gånger om. Och att avfärgning inte gick att köpa i butik!? Eeeh.... han ville nog bara håva in pengar

så bli inte skrämda nu om jag kommer orangehårig till partyt, för jag hinner inte ha i en färg
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • smarties
    Michaela83 skrev 2008-03-06 16:12:46 följande:
    Gärna! :) Ska du ha I med dig? Jag vet ej om jag ska lämna E hemma eller ta med na.. :s har en känsla av att hon kommer att grina om hon är hemma. Jag sitter med en avfärgning i håret nu shit.. undra va ja gett mig in på? Var tiill frissan igår och försökte prata med dom hur man ska gå tillväga för att gå från mörkbrun till blond, men han sa att det var bara gick att göra slingor flera gånger om. Och att avfärgning inte gick att köpa i butik!? Eeeh.... han ville nog bara håva in pengar så bli inte skrämda nu om jag kommer orangehårig till partyt, för jag hinner inte ha i en färg
    Det är lugnt, isåfall kan vi bilda klubb, jag är lite rödbrunorange..hm..ser ut som pippi! :D
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-06 16:12:46 följande:
    Gärna! :) Ska du ha I med dig? Jag vet ej om jag ska lämna E hemma eller ta med na.. :s har en känsla av att hon kommer att grina om hon är hemma. Jag sitter med en avfärgning i håret nu shit.. undra va ja gett mig in på? Var tiill frissan igår och försökte prata med dom hur man ska gå tillväga för att gå från mörkbrun till blond, men han sa att det var bara gick att göra slingor flera gånger om. Och att avfärgning inte gick att köpa i butik!? Eeeh.... han ville nog bara håva in pengar så bli inte skrämda nu om jag kommer orangehårig till partyt, för jag hinner inte ha i en färg
    Konstigt, speciellt om du har avfärgning i håret nu . Och jag har sett det i affär. Jaja, som du säger, han ville väl ha pengar.
  • Michaela83

m kom nyss hem..

http://www.dt.se/nyheter/sater/article288112.ece

marcus va först på plats och fick ringa ambulans.. uuuh, dom var väldigt skadade.. :(
    sen fick han hjälpa ambulanskillarna, så han är lite skakad just nu..

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-03-06 16:41:33 följande:
    m kom nyss hem..www.dt.se/nyheter/sater/article288112.ecemarcus va först på plats och fick ringa ambulans.. uuuh, dom var väldigt skadade.. :(sen fick han hjälpa ambulanskillarna, så han är lite skakad just nu..
    Ursh då.. Var det barn eller bara vuxna?
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-06 16:41:33 följande:
    m kom nyss hem..www.dt.se/nyheter/sater/article288112.ecemarcus va först på plats och fick ringa ambulans.. uuuh, dom var väldigt skadade.. :(sen fick han hjälpa ambulanskillarna, så han är lite skakad just nu..
    Åh, fy, hemskt. Förstår om han är skakad.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)