• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Nirnaeth
    znoozan skrev 2008-03-07 15:11:38 följande:
    hur många dagar + är det nu? jag tror det blir på söndag,fast jag hoppas det blir tidigare
    Jadu, vad är det..8 kanske?  Jag vill bara få ett slut på det här nu!!

Jag hade hoppats på att kunna gå ut och äta en riktigt god middag på min 25-årsdag, och njuta av att kunna äta en hel måltid och sitta normalt på en stol utan att få revbenen söndersparkade.
    Men eftersom jag fyller år på onsdag har jag börjat inse att det inte kommer att bli så.
    Min goda middag lär väl bli förlossningsbrickan man får efteråt
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-03-07 15:23:29 följande:
    Jadu, vad är det..8 kanske?  Jag vill bara få ett slut på det här nu!!Jag hade hoppats på att kunna gå ut och äta en riktigt god middag på min 25-årsdag, och njuta av att kunna äta en hel måltid och sitta normalt på en stol utan att få revbenen söndersparkade. Men eftersom jag fyller år på onsdag har jag börjat inse att det inte kommer att bli så. Min goda middag lär väl bli förlossningsbrickan man får efteråt
    nä hugaligen inte ska du vara gravid ända till onsdag då är du hemma från bb och gosar bebis hoppas jagGlad
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

Nu är jag, Ylva å Havanna i Karlstad.. har precis kommit fram.

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • smarties

Nu är sängen ihopskruvad och tillfälligt bäddad, hans täcke är på tork så han får ha ett litet täcke så länge, men Max sover som en stock i sin säng!
    Har lagt några kuddar nedanför sängen med ett täcke ovanpå ifall att, men håller tummarna att han kan klara sig.
    Dåligt mallig han var när sängen var klar.. :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties

Han sov hela natten utan att ramla ur eller att vakna :D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Michaela83

Va gör ni alla? =)

Vi sitter å väntar på BOB.. den stora dagen är här igen. WIlma ska få träffa Byggare bob på kupolen idag Gissa nån som är överlycklig!

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Michaela83
    tejp skrev 2008-03-07 11:22:16 följande:
    Hejhej!Petra heter hon i sågmyra och det är många som tycker hon är duktig!
    Det stod "tvättas med liknande färger" bara.. :(
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-03-08 10:18:20 följande:
    Va gör ni alla? =) Vi sitter å väntar på BOB.. den stora dagen är här igen. WIlma ska få träffa Byggare bob på kupolen idag Gissa nån som är överlycklig!
    Vaa!? är Bob på Kupolen!?

Vilken tid då??

Ååh, vi måste ju dit!!
  • Nirnaeth

Snacka om att bärsjalar går bra att sälja på Tradera
    La ut en kortsjal som jag inte tänkt använda, lågt utropspris och ett köp nu pris. Det tog en halvtimme så var den såld på köp nu
    Nu blev jag ju lite girig och undrar om jag borde satt ett högre Köp nu, kanske hade kunnat tjäna lite mer..hihi. Fick ändå mer än vad jag gav för den, så nöjd är jag ju i vilket fall.

• MiniMie

Häj barnvagnsgalningar.. ;)

En undran..har sålt min UJ för att jag vill kunna ha bebis emot mej första tiden, efter liggdelen. Hittat bla två andra vagnar jag nu är lite intresserad av.. Någon som vill ge mej lite tips/råd/hjälp..??

Teutonia fun..??
    Teutonia spirit s3..??

eller..teutonia över huvud taget..någon annan likvärdig..främst ute efter dom "rörliga" framhjulen, som gör dom så lätt manuvrerade, samt att man kan ha bebis "åt båda håll"... TACK för tips!!

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)