• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Michaela83

Vi ska till fenix..

tror ni man blir glad, när man tar ut tvätten ur maskinen och ser att ALLA röda plagg har skumma blå fläckar på sig
    det enda plagget med blått på var en ny röd POP-body med blått i en blomma, och det plagget var också värst färgat!!!! *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*

Känns inte mindre surt heller eftersom dom flesta av plagget var nya

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-03-07 09:02:39 följande:
    Vi ska till fenix.. tror ni man blir glad, när man tar ut tvätten ur maskinen och ser att ALLA röda plagg har skumma blå fläckar på sig det enda plagget med blått på var en ny röd POP-body med blått i en blomma, och det plagget var också värst färgat!!!! *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*Känns inte mindre surt heller eftersom dom flesta av plagget var nya
    Nej, fy vad trist! man blir verkligen ledsen när sånt händer, och förbannad!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-03-07 09:09:29 följande:
    Nej, fy vad trist! man blir verkligen ledsen när sånt händer, och förbannad!
    Ja verkligen... är riktigt pissed-of på POP just nu..
    Jag ska iaf reklamera bodyn, men resten av plaggen är ju förstörda, så det är jävligt tråkigt. Och 90% var använda 1 gång
    *skriker högt*
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-07 09:02:39 följande:
    Vi ska till fenix.. tror ni man blir glad, när man tar ut tvätten ur maskinen och ser att ALLA röda plagg har skumma blå fläckar på sig det enda plagget med blått på var en ny röd POP-body med blått i en blomma, och det plagget var också värst färgat!!!! *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*Känns inte mindre surt heller eftersom dom flesta av plagget var nya
    Fy vad drygt. Förstår att du är sur.

Ska på Hudanalys på Kupolen idag. Ska bli spännande att se vad hon tycker om min sargade hud.
  • WLR

Hej, en till Borlängebo här!
    Martha, fd lillamy från april-tråden här...

Tänkte kika in med en fråga... Ringde till Antita Ewerts för fotografering av min snart 1-åriga son, men tydligen har hon lagt av!
    Nån som kan tipsa om nån bra fotograf...?

/tack

son 070328 & dotter 050131
  • Martha
    WLR skrev 2008-03-07 09:39:36 följande:
    Hej, en till Borlängebo här!Martha, fd lillamy från april-tråden här...Tänkte kika in med en fråga... Ringde till Antita Ewerts för fotografering av min snart 1-åriga son, men tydligen har hon lagt av!Nån som kan tipsa om nån bra fotograf...?/tack
    Hej hej det var längesen.. :) Hur går det med barnen? Här växer de så det knakar.. :) Vet tyvärr ingen fotograf här i Blge men har hört mycket om en som finns i sågmyra.. Hon ska tydligen vara jätte bra.
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • tejp
    Michaela83 skrev 2008-03-07 09:12:20 följande:
    Ja verkligen... är riktigt pissed-of på POP just nu.. Jag ska iaf reklamera bodyn, men resten av plaggen är ju förstörda, så det är jävligt tråkigt. Och 90% var använda 1 gång *skriker högt*
    Ta med alla kläderna till pop och visa, så kan du kräva ersättning. Eller stod det tvättas separat i bodyn?
    Hade blivit skitsur!
    Hej, en till Borlängebo här!Martha, fd lillamy från april-tråden här...Tänkte kika in med en fråga... Ringde till Antita Ewerts för fotografering av min snart 1-åriga son, men tydligen har hon lagt av!Nån som kan tipsa om nån bra fotograf...?/tack
    Hejhej!

Petra heter hon i sågmyra och det är många som tycker hon är duktig!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Michaela83
    en superbra fotograf!!!
    http://www.patriklindstrom.com/   han håller till på hagalund, brevid tempo.
  • smarties

Hm, jag måste putsa fönstren, det syns tydligt när det är så här fint väder..

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-03-07 08:38:15 följande:
    Haha Ja än är kl bara halv nio, så hon har ju några timmar på sig att smita ut. Ska ta en långpromenad i rask takt idag, och se om det kanske händer nåt.
    hur många dagar + är det nu? jag tror det blir på söndag,fast jag hoppas det blir tidigare
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)