• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • tejp

hej!

Å här är det lugnt och skönt. Rufus är med farfar och farmor, Lucas är påväg på kalas och Moses sover middag! Senare ska vi på 1årskalas hos Milia, Js systerdotter.

våra grannar är i flyttartagen igen så man har nått att titta på också!

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1

Nån som har koll på vaccineringar? Adam ska vaccinera sig mot pneumokocker imorgon, men han har feber idag. Vet nån om man ändå kan vaccinera honom?

• Martha

Å jag är på jobbet... Väldigt lite folk ute tyvärr.. :(  Malva å Havanna är hos mamma och pappa, Malva är relativit  pigg men hostar så hon kräks slem emellan åt. :( 

• znoozan
    Starlet1 skrev 2008-02-17 13:03:34 följande:
    Nån som har koll på vaccineringar? Adam ska vaccinera sig mot pneumokocker imorgon, men han har feber idag. Vet nån om man ändå kan vaccinera honom?
    det beror väl på hur mkt feber han har imorgon,I låg på gränsen (tror han hade ca 37.7) då fick han sprutan ändå,annars får ni nog skjuta upp det!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • mamma till 3 små

kikar in en vända mella varven har just lagt baranen å hinner sitta ner i 5 minuter vid datorn hoppas ddet är bra med er allihopa kram

Alma 04 & William 06
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-02-17 15:39:53 följande:
    Å jag är på jobbet... Väldigt lite folk ute tyvärr.. :(  Malva å Havanna är hos mamma och pappa, Malva är relativit  pigg men hostar så hon kräks slem emellan åt. :( 
    Stackars liten. Adam hostar och kväljs han också. Kräktes upp vällingen nu ikväll, så vi blir inne nu till veckan.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-02-17 17:02:11 följande:
    det beror väl på hur mkt feber han har imorgon,I låg på gränsen (tror han hade ca 37.7) då fick han sprutan ändå,annars får ni nog skjuta upp det!
    Ja, han har haft över 39 grader idag. Få se hur det är imorgon bitti, men jag skulle väl inte tro att vi får vaccinera honom imorgon. Ska ringa BVC imorgon bitti.
  • viföralltid

någon av er som kan ge mig råd om Sebbe han har jätte ont i magen så han kan inte sova mera än korta stunder.
    han har magsjuka o är helt lös när han bajsar så vad kan man göra?

• Martha

Nu sover Malva.. Hoppas hon får sova bra i natt.. jag behöver verkligen sova själv.... hon har inte så mycket feber.. lite varm är hon men tror inte det skulle ge sånt stort utslag på termometern.

• znoozan
    Starlet1 skrev 2008-02-17 19:45:37 följande:
    Ja, han har haft över 39 grader idag. Få se hur det är imorgon bitti, men jag skulle väl inte tro att vi får vaccinera honom imorgon. Ska ringa BVC imorgon bitti.
    oj nä då blir det nog uppskjutet,Isac hade 38, något när det blev inställt! sen när nästa tid vi fått kom var det på gränsen att han skulle få den pga feber igen,förra vintern var inte skojig-mkt snuva och feber då!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)