• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Starlet1

Godmorgon. Sitter här med telefon och försöker komma fram till BVC, men det är bara upptaget.

Adam började kräkas vilt inatt, och sen började Göte må illa, men jag tror det var sympatiillamående, så inte jag skulle bli sjuk först. Men han är hemma idag i alla fall. Tur är det, för jag lär nog sitta på toan hela dan.

Adam kräktes ner hela sin säng inatt, usch, det var riktigt otäckt. Sen kräktes han i vår säng också. Han har legat mellan oss halva natten. Nu låter det som att han rä vaken.

Men jag vet inte hur jag ska göra om jag inte kommer fram till BVC, måste ju avboka tiden för vaccineringen.

• znoozan
    Starlet1 skrev 2008-02-18 08:44:24 följande:
    Godmorgon. Sitter här med telefon och försöker komma fram till BVC, men det är bara upptaget. Adam började kräkas vilt inatt, och sen började Göte må illa, men jag tror det var sympatiillamående, så inte jag skulle bli sjuk först. Men han är hemma idag i alla fall. Tur är det, för jag lär nog sitta på toan hela dan.Adam kräktes ner hela sin säng inatt, usch, det var riktigt otäckt. Sen kräktes han i vår säng också. Han har legat mellan oss halva natten. Nu låter det som att han rä vaken. Men jag vet inte hur jag ska göra om jag inte kommer fram till BVC, måste ju avboka tiden för vaccineringen.
    åh fy stackarn,har han feber oxå? hoppas ni klarar er då,här åkte vi ju på det båda två, 2 dgr efter isac kom du fram till bvc?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-02-18 16:16:29 följande:
    åh fy stackarn,har han feber oxå? hoppas ni klarar er då,här åkte vi ju på det båda två, 2 dgr efter isac kom du fram till bvc?
    Joråserrusåatt, visst åkte vi på det allihop. Men jag och Göte har inte kräkts. Men vi sover och är dåliga i magen.

Adam har sovit hela dan. Han har inte feber direkt idag, men sover och sover, och kräktes en gång på eftermiddagen, då vi trott att det värsta var över. Men då kom det en exorcist till.

Nu ger i honom vätskeersättning. Ja vi kom igenom till BVC och sen har vi även ringt sjukvårdsrådgivningen ang att han sover konstant.
  • Michaela83

Heeeej!!
    Äntligen tillbaka här.. min dator kraschade igår kväll, så idag har jag köpt en ny bäris.. Inte så kul att lägga pengarna på , men va ska man göra? Abstinens utan dess like

Glöm ej att jag har ALOE VERA party på ONSDAG kl 18, och därefter Partylite ljusparty! :) ni är alla välkommna.. :)
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-02-18 21:28:14 följande:
    Heeeej!! Äntligen tillbaka här.. min dator kraschade igår kväll, så idag har jag köpt en ny bäris.. Inte så kul att lägga pengarna på , men va ska man göra? Abstinens utan dess like Glöm ej att jag har ALOE VERA party på ONSDAG kl 18, och därefter Partylite ljusparty! :) ni är alla välkommna.. :)
    Hade jättegärna kommit, men ni vill nog inte ha det vi har  Hoppas ni får jättetrevligt.
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-02-18 21:45:36 följande:
    Hade jättegärna kommit, men ni vill nog inte ha det vi har  Hoppas ni får jättetrevligt.
    åh... krya på er! (och skicka inga baciller hitåt, tack..)
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-18 21:28:14 följande:
    Heeeej!! Äntligen tillbaka här.. min dator kraschade igår kväll, så idag har jag köpt en ny bäris.. Inte så kul att lägga pengarna på , men va ska man göra? Abstinens utan dess like Glöm ej att jag har ALOE VERA party på ONSDAG kl 18, och därefter Partylite ljusparty! :) ni är alla välkommna.. :)
    nä tråkigt att köpa men man klarar sig ju inte utanRäcka ut tungan VAD skulle man göra på kvällarna då????? umgås med sambon kanske
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Edda Elva

Hej! Har inget i den här tråden att göra, men eftersom att jag bodde i borlänge under några år i låg- o mellanstadiet så undrar jag om det finns några -79:or här från tjärnaängskolan?

• Michaela83
    znoozan skrev 2008-02-18 22:37:44 följande: VAD skulle man göra på kvällarna då????? umgås med sambon kanske
    haha, näääe, så tråkigt
  • tejp
    Edda Elva skrev 2008-02-18 22:40:57 följande:
    Hej! Har inget i den här tråden att göra, men eftersom att jag bodde i borlänge under några år i låg- o mellanstadiet så undrar jag om det finns några -79:or här från tjärnaängskolan?
    är inte 79a men 82a å gick där =)
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)