Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Woho, äntligen!
Tänk vad mkt jobb man får gjort när fl är nere
Ha ha!
Woho, äntligen!
Tänk vad mkt jobb man får gjort när fl är nere
Ha ha!
Tinna, skönt att höra att E mår bra nu!
Räkningar: Usch och fy för dem! Det blir att leva snålt när jag går på föräldrarledighet, boende kostnaderna har ju ändrats DRASTISKT sedan jag var hemma med Colin.
Dags för lunch!
Lite snabb genomgång:
Bessie, hoppsan - ingen smart kollega det där
Hoppas att du kryar på dig fort nu! Och du.. som Tinna skrev - mjuka Lambi näsdukar är guld värt!
mom, Grattis till VG!
helene, *avis på planerna*
Elegant, enkel klänning. Passar väl bra
om du inte vill ha extravagant.
Tinna, Nu få allt E blir frisk tycker jag! Härlig kommentar av Alma *skrattar gott*
Mariiee, Har köpt mig en svart ammningsbh för jag kunde verkligen inte ha mina andra längre - glömt av att jag lånat ut mina vita till en kompis så jag blev så glad när hon lämnade dem härom veckan - ska med till bb (fula som stryk men ack så bekväma).
Colin har inte vart sig själv efter dagis, klagat lite på ont i rumpan och att han vill ta febern (tempen), tatt sig för munnen (har tom frågat om han behöver spy men det behövde han inte) men ändå vart glad så. När jag nattat honom och han nästan druckit upp hela vällingen så börjar han hosta lite så jag tar bort flaskan och då säger han "Nej nej" och tar sig för munnen... och jo men visst... han spydde upp all middag och välling
På golvet, på sig och på mig - jippi. Tur att jag är ledig tom söndag.
Tinna,
Lilla E Det kan ju inte vara vanlig magsjuka så som han kräks ![]()
Var tvungen att skicka iväg Johan att tvätta bilen idag (har väl inte blitt gjort sen uhm... sen sommaren?) då den ska in på besiktning imorgon - och jag har vart med om det förr - de klagar faktiskt över skitiga bilar!
Colin har inte spytt mer sen igår så det var nog ett "för mycket mat i magen" kräks igår eller bara att han mådde illa. För idag har han 1000% energi att reta mamma med. Nu ligger han och sover efter vår shoppingrunda.
Nähäpp... man ska inte säga hej förräns... eller hur den nu går. Precis som i går så spydde Colin ikväll efter att druckit upp sin välling! Vad är detta här? Visserligen spydde han inte så mkt som igår men ändå!
Dinkan, men nej inte Hanna också *krya på henne* Och lilla Morgan, bronkit när man är så liten, stackarn! *krya på han med*
Tinna, det ska nog inte vara så jobbigt för E att vara i vagnen nej
Hoppas att ni slipper kräks i kväll och natt!
Jojja, tycker ditt nuvarande domän är bra!
Bessie, *skickar över en stor stor kram*
mariiee, mjo lite snorig är han.
Mariee, ja kanske? Nu går jag och lägger mig. Är SÅ trött! Kramar till er allesammans! ZZzzZzzzzz