God morgon!
Eller tja, morgon i alla fall. Träningsvärken är ju alltid värst dag 2 heter det ju - och ja, det stämmer *ajajajajajajajajajaj!* Tror inte att det finns en enda muskel i hela kroppen som inte skriker i falsett just nu. Att jag är snuvig och har sovit ca fem timmar extremt upphackad sömn hjälper inte direkt till. Har i alla fall insett att jag INTE ska gå på något pass idag - trist på yogan, men jag hade nog inte grejjat att böja kroppen i konstiga ställningar ändå just nu, kan ju knappt röra mig alls
.
NK80: *kramar om* Håller med övriga, välj dina strider och var konsekvent när du väl sätter en gräns, ge massor av positiv uppmärksamhet när han inte bråkar, ha tålamod och räkna till 10 (eller 1000
) när du väljer att INTE ta striden) och ignorera det han försöker få dig att gå igång på om du inte vill bråka om just det. Förstår att det är jobbigt just nu!
emejo: Du inger mig hopp när du skriver att du sitter och läser i lugn och ro
. Båda tjejerna strular rätt rejält med sömnen just nu, så det där med lugna kvällar känns rätt avlägset...
SY: Vad trevligt med en sådan ny bekantskap
. Förstår att ni skrattade
.
Dink; Har ni någon anknytning till Värnamo? Hur långt blir det till din faster om ni flyttar? Spännande med såna funderingar
.
helene: Lycka till idag! Du måste berätta vad ni fick för reaktioner sen
.
Jas: Vad kul att du kom i byxorna
! Vad duktig du är!
Jag velar lite nu fram och tillbaka hur jag ska göra med träningskort. Just nu är jag jättetaggad (mer än jag någonsin varit inför att träna), och känner att jag skulle behöva träna upp lite kondis och styrka, ffa om vi ska starta verkstad till sommaren igen, så att kroppen orkar med en tredje graviditet så tätt inpå. Men samtidigt så kommer jag ju troligtivs inte att träna så mycket och hårt när jag väl blir gravid, och jag tror att man kan frysa kortet max 2x1 månad per år... Dessutom så drar jag mig lite för att dra på mig en kostnad på 530:- i måndaden när vi hyffsat snart kommer att flytta till dyrare boende (ffa om jag ska fortsätta att vara hemma). Fast å tredje sidan så kanske jag behöver komma ut desto mer om jag ska fortsätta vara hemma... *funderar vidare, har ju helgen på mig*