• helene306

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
     De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.

Välkomna alla Aprilmammor 2005!

F+H=D
  • Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]
  • Malin K F

NK80>> det är inte roligt med hund alltid. Men de växer till sig och slutar med sånt men det kan ta många år. Vi kämpade med våran i 3 år tror jag innan hon slutade äta upp mina skor.

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
  • NK80
    Malin K F skrev 2008-02-14 13:36:53 följande:
    NK80>> det är inte roligt med hund alltid. Men de växer till sig och slutar med sånt men det kan ta många år. Vi kämpade med våran i 3 år tror jag innan hon slutade äta upp mina skor.
    Har absolut inte lust att vänta tre år.... jag lovar dig, om han fick vara ute ur inhägnaden när vi inte var hemma så skulle vi inte ha ngn soffa kvar. ÄR inte redo att offra mitt hem för en jycke *fortfarande sut och grinig*
    Min älskade son ska bli storebror! Lillfisan är beräknad 16 mars -08
  • mariiee

NK80: låter inte vidare värst att han äter upp sin egen koj.

Oj såg inte att jag skrev 29/8 *hehehee*

Bäst att köpa lite fika i kafeterian.

• jasminen

Här har vi inte sportlov ännu på ett par veckor så det lugnt i simhallen och såå skönt
    Sen har vi myst på stan och nu fixar han ett vändagskort till pappa
    Är helt slut i huvudet,det låter"Mammmaaa" mest hela tiden,han har babblat i ett sen 8 i morse han tar verkligen vara på Erik/mammadagen
    Imorgon är det Oscars tur så då blir det en tur till simhallen igen

• NK80

mariee, nej han är inte smart... han får skylla sig själv nu. Nu får han sova på golvet utan något mjukt under sig. Det är så synd... den hundbädden var ju så fin och han sov så gott i natt i den *surar fortfarande* Är mest besviken.

Min älskade son ska bli storebror! Lillfisan är beräknad 16 mars -08
  • Dinkanesh

Önskar er alla en riktigt härlig alla hjärtansdag!
    Tycker så mycket om er!

Malin
    envisa bebis! var du inte tydlig nog med vräkningen? förstår så väl att det är otroligt jobbigt nu. *kramar*

NK
    usch o fy! riktigt tråkigt med hunden o allt han förstör. förstår att du är arg!

mariiee
    kul att det går så bra med nya rummet.

ska bege mig upp o baka tårta till sambon som fyller 31 idag.

• systeryster80

*kikar in å visar mig*

Allt är inte som det borde här hemma och det är tungt.... Dessutom, till råga på allt liksom, verkar det som att min mens har kommit tillbaka... *suckar tungt*

• tinna

systery: Men oh, vad är det som är fel då?

Malin: Japp, det är han eftersom jag är hemma så blir det ju så. Eller, vi kunde ju välja att betala avgiften och ha honom på loven men det kändes inte så viktigt. Vi Har haft det jättebra idag

Nu är E hemma igen, Jimmy sover för han ska jobba inatt. E är sitt gamla vanliga jag och är riktigt lycklig över att vara hemma hos Jakob & Alma igen

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • Malin K F

Dink>> gratulera sambon. Envis, ja jag vet inte vart den fått det ifrån. ;.) Men jag har ju i bakhuvudet, Malin du och mamma är så OTROLIGT lika, hon gick över 12 dagar med dig och jag 13 med W. Sen gick hon över 10 dagar med lillbrorsan. Det blir på söndag det. Men man hoppas ju inte på det. Men att inte få sova på nätterna gör ju inte att man kan ladda för förlssningen. Snarare tvärtom. Men ikväll är det akupunktur igen. Den ska få kämpa iallafall för att få stanna.

Syster>> usch då, ingen höjdare. Det som är så skönt utan.

Jas>> Åh vad trevligt med badhuset.

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]