• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • Lady Tess

Med alla koder skriver ni men när jag försöker på lindex.se så går det bara att regga en kod!

Hmmm hur gör man?

♥ William 04-10-18 ♥
  • Kayn
    Tildas mamma skrev 2008-02-24 15:54:02 följande:
    Hur är jackorna och byxorna ifrån lindex som är vatten och smutsavvisande?Med alla koder så blir det bara 550 kr för 2 jackor och 2 byxor`?Men är det nåt att ha på dagis och leka i`?Jag måste ju ändå köpa galonisar eller hur
    vi har inte testat att leka med byxorna än men jag skulle gissa att är det inte togregnit ute så ska det inte vara några bekymmer.
    Lady Tess skrev 2008-02-24 17:39:15 följande:
    Med alla koder skriver ni men när jag försöker på lindex.se så går det bara att regga en kod!Hmmm hur gör man?
    jag shoppade allt jag skulle ha och la sen in koderna en efter en på slutet, kolla så du inte lägger in samma kod bara men annars ska det inte vara några bekymmer....
    Mamma till Wilhelm 070114
  • Arctura
    Lady Tess skrev 2008-02-24 17:39:15 följande:
    Med alla koder skriver ni men när jag försöker på lindex.se så går det bara att regga en kod!Hmmm hur gör man?
    Lägg in koderna en efter en . Det går inte skriva dem samtidigt. Skriv en kod och tryck på registrera och sena skriver du i en annan kod och trycker på registrera osv....
    (¯`°?♥.¸ ♥Nova ♥¸.♥?°´¯) (¯`°?♥.¸ ♥Lucas♥¸.♥?°´¯)
  • Snorky
    Tildas mamma skrev 2008-02-24 15:54:02 följande:
    Hur är jackorna och byxorna ifrån lindex som är vatten och smutsavvisande?Med alla koder så blir det bara 550 kr för 2 jackor och 2 byxor`?Men är det nåt att ha på dagis och leka i`?Jag måste ju ändå köpa galonisar eller hur
    helt kanon tycker jag. Jag har varit jättenöjd med deras jackor o överdragsbyxor. Galonisar/regnkläder behövs ju om det regnar... men typ duggregn klarar ju de kläderna.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • ikve

Är det någon här som använt 25% rabatten på KappAhl man får om man reggar sitt mobil nummer flera ggr? Funkar det?

♥(¯`°?.¸ ♥ Det bästa som hänt mig är att bli mamma till våran underbara dotter Lovisa 070303 ♥¸.?°´¯) ♥
  • lugnåsbo
    ikve skrev 2008-02-24 19:41:39 följande:
    Är det någon här som använt 25% rabatten på KappAhl man får om man reggar sitt mobil nummer flera ggr? Funkar det?
    nja, det beror på en som jag handlade av ville se när det var mottaget... Sen så kan man inte regga sig mer än en gång så i såfall får man spara meddelandet..
    Men jag har ett sånt medd. på min sambos mobil o då ber jag bara honom vidarbefodra det till mej om jag ska handla o så har jag sparat hans namn som kappahl
    Då ser det ut som om jag precis fått meddelandet
  • ikve
    lugnåsbo skrev 2008-02-24 19:47:34 följande:
    nja, det beror på en som jag handlade av ville se när det var mottaget... Sen så kan man inte regga sig mer än en gång så i såfall får man spara meddelandet..Men jag har ett sånt medd. på min sambos mobil o då ber jag bara honom vidarbefodra det till mej om jag ska handla o så har jag sparat hans namn som kappahl Då ser det ut som om jag precis fått meddelandet
    Okej, men jag reggade mig på hemsidan och då får man ju skriva ut en kupong (25%) och då kan man ju skriva ut den flera gånger och använda dom vid olika tillfällen, det borde ju gå bra?
    ♥(¯`°?.¸ ♥ Det bästa som hänt mig är att bli mamma till våran underbara dotter Lovisa 070303 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Snorky
    ikve skrev 2008-02-24 19:51:07 följande:
    Okej, men jag reggade mig på hemsidan och då får man ju skriva ut en kupong (25%) och då kan man ju skriva ut den flera gånger och använda dom vid olika tillfällen, det borde ju gå bra?
    hihi, den "skrev jag ut" som pdf-fil! Så jag har den också ligger på datorn o kan skrivas ut flera gånger. Men det går bara att skriva ut den EN gång om man skriver ut den direkt från sidan! Synd bara att kappahl har ganska tråkiga kläder o inte alls som Lindex
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • lugnåsbo
    ikve skrev 2008-02-24 19:51:07 följande:
    jopp det borde det göra...
  • Karedo

När man skriver ut en rabatt, är det bara att lämna fram den då i kassan även om den är utskriven från en data?
    Knäpp fråga kanske

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!