• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • charmmiss
    philmKarin skrev 2008-02-26 21:48:39 följande:
    Gud va Lindex är bra ! Annat kan man säga om Kappahl... När jag skulle byta en T-shirt jag köpt med rabattkupong (50kr) så fick jag bara tillgodoräkna mig den suman jag betalat . Blev lite sur men jag orkade inte tjafsa men skrev ett mail till Kappahls kundtjänst och fick detta till svar:Hejtack för att du tog dig tiden att maila till oss.En rabatt kupong är förbrukad vid köptillfället. som jag förstår betalade du inte mer än 29 kr för tshirten.Om nästa vara du byter till kostar 49 kr blir det att betala 2o kr.Det är alltså korrekt av tjejen i kassan.Varken Lindex, HM eller Po.p har ju så liksom....
    vad dåligt!!!
    jag som skulle byta en tröja jag köpt till dottern, lika bra att behålla den då.
  • maggan75

Fast när jag skulle lämna tillbaka en jacka på lindex ( hade använt en kupong 25% vid ett köptillfälle) Då fick jag tillbaka det jackan kostat -25% för det var vad ajg betalat för jackan sa de.. är inte det samma sak då??

• MK84
    charmmiss skrev 2008-02-26 22:04:25 följande:
    vad dåligt!!!jag som skulle byta en tröja jag köpt till dottern, lika bra att behålla den då.
    Prova byt utan kvitto, då vet dom ju inte vad ni betalt för den. De flesta affärer brukar byta ändå. Dom vet ju va tröjan kostar om dom har den kvar i sortimentet. Försöka går ju alltid. Jag har jobbat på Maxi och där lät vi då alltid kunder byta kläder utan kvitto. Lite service måst man ju ha.
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2008-02-26 22:09:37 följande:
    Fast när jag skulle lämna tillbaka en jacka på lindex ( hade använt en kupong 25% vid ett köptillfälle) Då fick jag tillbaka det jackan kostat -25% för det var vad ajg betalat för jackan sa de.. är inte det samma sak då??
    när du byter en vara på lindex så får du rabatt på den nya vara med, dvs fick du 25% rabatt så får du det vid bytet oxå.

MK84- ja. det kan jag ju göra.
  • maggan75
    charmmiss skrev 2008-02-26 22:17:24 följande:
    när du byter en vara på lindex så får du rabatt på den nya vara med, dvs fick du 25% rabatt så får du det vid bytet oxå.MK84- ja. det kan jag ju göra.
    ok.. jag bytte inte  utan lämnade tillbaka.. och fick pengar istället . Det är det som  skiljer då.....
  • oxytocin
    Kayn skrev 2008-02-26 21:30:08 följande:
    Detta hittade jag när jag loggade in på hemsidan....ELLOS1. Erbjudandekod: 170413 Erbjudandet gäller:? Vid nybeställning om minst 200,- efter avdragen rabatt.? På dyraste varan av kläder, skor, hemtextil, accessoarer, inomhusbelysning eller mattor ur Ellos vår/sommarsortiment 2008? T o m 2008-03-06, så långt lagret räcker? Max en gång per hushållKan ej komb. med/användas för:? Rabatter & andra specialerbjudanden ? Varor från Josefssons, Fyndshop, Catalog Mail Outlet? Varor märkta med "bara på nätet" Ellos Utmärkt/Orange hörn.? Blommor & Resor? Max en gång/hushåll.2. Erbjudandekod: 163102? 70% RABATT* PÅ BÅDE ELLOS & JOSEFSSONSHÖST- OCH VINTERSORTIMENT 2007 *Gäller vid:? Nybeställningar om minst 200,- (efter avdragen rabatt) t o m 29 februari 2008.? Kan ej kombineras med andra specialerbjudanden.? Rabatten gäller varor som finns i lager, och ej restorder
    Hur mycket rabatt ger den första koden? Går de två att kombinera? Just beställt från Ellos visserligen...
  • oxytocin
    Gud va Lindex är bra ! Annat kan man säga om Kappahl... När jag skulle byta en T-shirt jag köpt med rabattkupong (50kr) så fick jag bara tillgodoräkna mig den suman jag betalat . Blev lite sur men jag orkade inte tjafsa men skrev ett mail till Kappahls kundtjänst och fick detta till svar:Hejtack för att du tog dig tiden att maila till oss.En rabatt kupong är förbrukad vid köptillfället. som jag förstår betalade du inte mer än 29 kr för tshirten.Om nästa vara du byter till kostar 49 kr blir det att betala 2o kr.Det är alltså korrekt av tjejen i kassan.Varken Lindex, HM eller Po.p har ju så liksom....
    Men så dåligt!
  • Kayn
    oxytocin skrev 2008-02-27 00:49:41 följande:
    Hur mycket rabatt ger den första koden? Går de två att kombinera? Just beställt från Ellos visserligen...

40% på vavlfri vara om alla andra krav uppfylldes

Om du läser allt som står så står det att det ej går att kombineras med andra erbjudanden eller rabatter men du kan ju alltid teseta

Fast jag tycker inte det är konstigt att man inte får tillbaka hela summan om man använt sig av rabattkupong ,när man betalt, utan det man faktiskt betalt. Sen tycker jag man ska få byta till en vara som kostar lika mycket som jag betalt (cash+kupong isf) om jag vill det men ska jag ha pengar i retur så är det mest logiskt att få det jag betalt....annars blir det ju väldigt konstigt. När jag lämnade tillbaka ett barnplagg på Lindex som jag köpt med 25% kupong frågade hon i kassan om jag istället ville ha det på något annat plagg men just då orkade jag inte leta något så då "brann den inne" men inte heller det något konstigt eftersom bäst-före-datum på kupongen redan passerat så eg hade hon ju inte alls behövt ge mig det erbjudandet....

Mamma till Wilhelm 070114
  • charmmiss

nej det är ju klart, har man använt sig av en kupong och ska lämna tillbaka varan så ska man ju såklart få så mycket som man betalat, annars är det ju konstigt, då går man ju plus. Man kan sluta jobba och kuponghandla istället för att sedan lämna tillbaka och tjäna pengar

• Tokfia 7
    Nu handlar det ju inte om kläder, men OnOff har ett ännu snurrigare system - om man har OnOff-kort och har tecknat försäkring för en vara så får man pengar att betala med när man köper nåt annat. Om man då köper t.ex. tre saker, så räknar de inte pengarna som betalmedel, utan de sänker värdet på varan!! Upptäckte det när jag skulle lämna tillbaka en kabel när vi köpt ny TV och inte behövde just den kabeln, då skulle jag minsann inte få tillbaka lika mycket som kabeln kostade. Jag blev dock riktigt arg, så jag fick tillbaka alla pengarna ändå. Vet inte om de ändrat det.

De där 50 kr värdecheck som Kappahl hade ser jag som ett betalmedel, och inte en rabattkupong. Jag hittade en pyjamas på Kappahl som var lite defekt (vilket inte gjorde mig nåt), men sen skulle jag minsann inte få utnyttja värdechecken eftersom jag fick defektrabatt, fast till slut fick jag det ändå.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!