• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • leson76

Jag är bara så himla glad för denna tråden!!! och alla ni som skriver i den så klart!! Sparade preis 300 kr på ett köp.

Någon sett sett den gröna damkappan i verkligheten? kan inte fatta att jag just skrev damkappa haha...blir så när man annars bara är inne på barnavdelningen.

http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7849&subid=9656&prodid=1342867&parentid=0&color=1342866&NewView=true

Måste förresten va grymt många som är inne och beställer på Lindex idag. Sidan är såååå trög.

• Dallea

lägger till i favoriter... bra tråd

• Smultronhjärta
    leson76 skrev 2008-03-13 22:02:17 följande:
    Jag är bara så himla glad för denna tråden!!! och alla ni som skriver i den så klart!! Sparade preis 300 kr på ett köp. Någon sett sett den gröna damkappan i verkligheten? kan inte fatta att jag just skrev damkappa haha...blir så när man annars bara är inne på barnavdelningen. www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Måste förresten va grymt många som är inne och beställer på Lindex idag. Sidan är såååå trög.
    Jag har köpt den och lämnat tillbaka den men kappan är jättefin dock passade den inte mig eftersom jag inte är så lång samt att jag tyckte att baksidan gjorde att den kändes lite som en ridjacka och så är den figursydd men ändå vid- men som sagt ursnygg på rätt kropp
  • seSSa

ahh fick SMS från lindex idag... 30% på valfritt damplagg innan 16/3... gäller bara i butik tyvärr....

♂ L E Ó N ♂
  • leson76
    Smultronhjärta skrev 2008-03-13 22:11:25 följande:
    Jag har köpt den och lämnat tillbaka den men kappan är jättefin dock passade den inte mig eftersom jag inte är så lång samt att jag tyckte att baksidan gjorde att den kändes lite som en ridjacka och så är den figursydd men ändå vid- men som sagt ursnygg på rätt kropp
    Kul å höra att du tyckte den var ... fin. Vi får se om den passar min långa slanka figur (Nooot hahaha). Har ju egentligen inte mer än 15 minuter till närmsta Lindex men....kunde inte motstå de fina reakoderna :O)
  • obelix

såg en tej testa den i butik, jätte snygg på , men å andra sidan hade hon en figur som det mesta skulle sitta snyggt på.....

• E81
    leson76 skrev 2008-03-13 22:02:17 följande:
    Jag är bara så himla glad för denna tråden!!! och alla ni som skriver i den så klart!! Sparade preis 300 kr på ett köp. Någon sett sett den gröna damkappan i verkligheten? kan inte fatta att jag just skrev damkappa haha...blir så när man annars bara är inne på barnavdelningen. www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Måste förresten va grymt många som är inne och beställer på Lindex idag. Sidan är såååå trög.
    Jag har provat den svarta (är för feg för den gröna som jag tycker är skitfin!) och det är en väldigt fin kappa. Däremot gjorde just det faktum att den är så vid fram att jag kände mig lite för "dressad" i den, jag är mest på jakt efter en standard vårjacka. Men den är fint figursydd vilket gör att man ser smal och snygg ut i den. Men just den där vidden gjorde att jag trodde att jag hade tagit en för stor storlek, men när jag provade en storlek mindre var den för trång i ärmarna och över brösten. 
    *Anton* 19/6-06
  • solstrålen80

jätte fin kappa
    men minsta är 36..har 34 eller 32 annars
    är den stor?

• Smultronhjärta
    solstrålen80 skrev 2008-03-14 11:55:25 följande:
    jätte fin kappamen minsta är 36..har 34 eller 32 annarsär den stor?
    Jag tycker den är stor..
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!