• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • Peak

På H&M får man inte lämna tillbaka kläder man köpt online i butik väl? Så moderna har de väl inte blivit? Utan man får skicka tillbaka?
    Det tycker jag är perfekt på Lindex! All cred till dem! Då kan man chansa lite ibland, och det borde de tjäna på också!

♥ Lowe mitt allt ♥
  • Snorky
    Peak skrev 2008-04-04 11:48:02 följande:
    På H&M får man inte lämna tillbaka kläder man köpt online i butik väl? Så moderna har de väl inte blivit? Utan man får skicka tillbaka?Det tycker jag är perfekt på Lindex! All cred till dem! Då kan man chansa lite ibland, och det borde de tjäna på också!
    nä, man måste skicka tillbaka... det är väl så att hm har inte precis samma sortiment i butik och på webben och därför funkar det inte. Sen är de säkert lite kvar i det gamla! De borde också utveckla sig lite, men det kommer säkert!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Tindrisen03
    Peak skrev 2008-04-04 11:48:02 följande:
    På H&M får man inte lämna tillbaka kläder man köpt online i butik väl? Så moderna har de väl inte blivit? Utan man får skicka tillbaka?Det tycker jag är perfekt på Lindex! All cred till dem! Då kan man chansa lite ibland, och det borde de tjäna på också!
    HM och Hm rowells är väl inte samma företag på samma sätt. I alla fall har de inte varit det förut
  • Peak
    Tindrisen03 skrev 2008-04-04 11:51:33 följande:
    HM och Hm rowells är väl inte samma företag på samma sätt. I alla fall har de inte varit det förut
    men heter det fortfarande rowells? det kanske det gör...

Jo de har ju inte samma sortiment och Lindex har ju inte lika mycket i shoppen, men vore ändå smidigt! De skulle ju med all säkerhet sälja det i butiken man lämnade in det i ändå - även om det inte var ordinarie sortiment!
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • thelwin

ingen som hört om Kapp Ahl ska hänga på Lindex smarta shopoline sida. Vore lite roligt faktiskt. Tycker det är så smart av Lindex att man kan lämna tbx kläder direkt i butik

Melwin 050509 Thelma 070529 Mina små skatter
  • Mary Cherry
    Peak skrev 2008-04-04 12:16:27 följande:
    men heter det fortfarande rowells? det kanske det gör...Jo de har ju inte samma sortiment och Lindex har ju inte lika mycket i shoppen, men vore ändå smidigt! De skulle ju med all säkerhet sälja det i butiken man lämnade in det i ändå - även om det inte var ordinarie sortiment!
    Jämfört med "mitt" Lindex har de hur mycket kläder som helst i internetshoppen, men jag har konstaterat, efter att ha varit på två andra Lindex sista veckan, att i min affär är de både otrevliga och lite efter...
  • leson76

Jag kommer aaaaldrig mer handla på H&M shop online. Gick till H&M för att lämna tillbaka kläderna som inte passade och får beskedet att jag måste skicka tillbaka dem. Hur stökigt och DYRT är inte det. Blähhh

• Mary Cherry
    leson76 skrev 2008-04-04 22:56:37 följande:
    Jag kommer aaaaldrig mer handla på H&M shop online. Gick till H&M för att lämna tillbaka kläderna som inte passade och får beskedet att jag måste skicka tillbaka dem. Hur stökigt och DYRT är inte det. Blähhh
    35:- kostar det med den förtryckta lappen man får med. Jag brukar skicka tillbaka i samma förpackning som jag får kläderna i. Det är lätt värt 35:- att slippa trängas i ett otäckt provrum med hemskt ljus och en massa folk utanför, och så hittar jag ändå aldrig nånting i affären.
  • leson76
    Mary Cherry skrev 2008-04-04 23:13:38 följande:
    35:- kostar det med den förtryckta lappen man får med. Jag brukar skicka tillbaka i samma förpackning som jag får kläderna i. Det är lätt värt 35:- att slippa trängas i ett otäckt provrum med hemskt ljus och en massa folk utanför, och så hittar jag ändå aldrig nånting i affären.
    Nähh :) man kan ju prova hemma även om man köper i butik ;)
    Jag köpte två plagg och inget av dem satt något bra. Känns tråkigt att betala för frakt fram och tillbaka. 70 kr i sjön.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!