Design & Kreativitets Tråden 1
Ok, vilken modell vill du ha? Och vilken nyans av brunt? Har nog inget brunt garn som räcker till nån av modellerna så du kan välja fritt!
Ok, vilken modell vill du ha? Och vilken nyans av brunt? Har nog inget brunt garn som räcker till nån av modellerna så du kan välja fritt!
Hej Aiwendil, och välkommen! Kollar in dig på direkten!
Grattis sötis, va skoj!!!
ok....
Hoppas alla har en skön helg! Förstår om ni inte orkar pyssla järnet med små knoddar i farten runt er!
Ska leverar en väska idag, blir bjuden arabisk mat på samma gång, hehe! Har fått en beställning på sjal, hon ska kolla lite mer vilken sort det blir. Nu gäller det att göra färdigt alla mössor, väskor och sjalar... Imorgon ska jag virkar massor tänkte jag. Kram på er!
Vilken underbar tårta! Och Tummen håller ljuset!
F, nu har jag ändrart tid med den som jag ska möta imorgon men vi boxar om hur vi ska organisera oss!
Vad mycket roligt som är på gång i tråden; hyllor, nyckelpigor, makeover av garderober... Skoj skoj!
Aiwendil: hur har du gjort benen och detaljerna? Det svarta, vad är det? Jag är så "grön" på tårtor men det kanske finns svart marsipan?
Aha... tänkte på lakris... men det såg inte riktigt ut så...
Idag har F köpt sin väska, hoppas du blir nöjd, kan göra en större senare om den kändes liten kanske, om du vill få plats med block och sånt. Och vad härligt du bor måste jag passa på att säga också!!!
Här är sötis mössa, halvfärdig men det blir nog färdig ikväll om jag inte fastnar på fl!
Jag jobbar ideellt och imorgon ska jag påskpyssla med min mentorelev och hennes kompis och henns mentor, göra kort och sånt! Var på Panduro idag med den andra mentorn, hoppas alla blir nöjda med vårt val av pyssel! Gäller att jag håller mig tills imorgon nu, haha, och inte börjar klippa sönder det vi ska ha imorgon! Men jag har som sagt annat att greja med om det kniper... Hoppas alla har det bra!