Inlägg från: Brollie |Visa alla inlägg
  • Brollie

Design & Kreativitets Tråden 1

Hej lugnistormen och de andra i tråden!
    Kul att du virkar, detta ska ju jag såklart kolla närmare på!
    Frö på väggarna lät annars både snyggt och kreativt Cecilia!
    Psycco, jätte kul att det går så bra för dig! Har kollat runt lite och dina grejer verkar vara de mest välgjorda o prisvärda! Blir så sugen men jag har bara mig själv så det får nog bli en fin present till nån vän eller så får jag hålla mig till tåls till jag har nån man i mitt liv! Har iaf tipsat en vän som jag vet kommer älska dina saker.
    I helgen kommer jag förhoppningsvis kunna lägga ut lite nytt som jag pular med just nu, flera körsbärsmössor och broscher är det. Ha en mysig helg alla!

• Brollie

Ingen aning... men om du inte säljer det i massupplaga så borde det inte vara så farligt, vet inte heller vart man kan vända sig för att höra om regler... Inte mycket till svar, men intressant fråga!

• Brollie

Coolt sötis, är så glad för din skullatt du fått igång din "homie"! Den ser bra ut som start, ta ny en kreativ paus så lusten kommer tillbaka!

• Brollie

Psycco, onej, vad har hänt?? Har du nån 14-åring i närheten som kan kika på det? Eller är det svårare än så? Vattenkopper är ingen höjdare heller...
    Cecilia, skoj med att kunna frossa i en hel atelje!

• Brollie
    Beställningar på väg ut i världenNu är det körsbär högt och lågt!
  • Brollie

Tack tack... Tre månader tror jag också det är.

• Brollie

Hej Husmusen! Vart har du Katten Jansson då?? *dålig skämt* Välkommen!
    Starta blogg är inte så svårt,är liknand esom att starta på fl med press, galleri och så vidare! Nu ska jag kolla på Husmusens alster!

• Brollie

Åh, Husmusens, vilken fin och vänlig sida du har, jättefin och personlig!

• Brollie

Oj, vände upponer på alla papper från kursen men har bara kvar massa trasig plastfickor! Kanske kan du maila Tina eller så har sötis bättre minne/ordning än jag har. Zenit kommer jag ihåg... sen står det still.
    Vad vill du trycka för nåt kul, Fe? Jag har lagt fram lite bordtabletter (underlägg) med fläckar på, som jag ska trycka på. Innan kursen tryckte jag på sånt och hade det till hunden, att ha hans mat på. Motivet är olika hundrelaterade saker. Blev lite sugen nu igen när jag röjde runt!  
    Ha en trevlig resa sötis! *som inte kommer kunna hålla sig ifrån pysslet trots allt* Om inte annat så blir det säkert massor av inspiration!

• Brollie

Är det nåt speciellt som kör ihop sig för dig Lugnistormen?
    Jag arbetar inte just nu efter en trafikolycka, då jag fick bla en whiplash. Men hoppas på lite nystart iom min virkning.

• Brollie

Kör i hop sig med bloggen menade jag  Men du verkar ha fått ordning på det, jättebra!

• Brollie

Hej o välkommen Bea! Jag har faktiskt kollat in dig tidigare... Ska kolla igen. Hemsiadn är på G men behöver lite hjälp... så jag väntar otåligt på det.Ska och träffa min mentorelev idag, fika och spela spel.
    Ha en skön söndag alla!

• Brollie

Hej Pucken, ska spana in dig!
    Jag har blivit med hemsida www.virkfiltensdesign.se Och imorgon kommer jag få lite hjälp att få bilder klickbara och lite annat krafts som jag inte begriper mig på! DEN delen av kreativitet är inte min grej. Nu ska jag stupa i säng, kram på er alla!

• Brollie

Tack... jag har knåpat själv.... väntar på lite hjälp just nu! Skönt att få hjälp när man är helt "grön" på nåt.
    Ha en härlig dag!

• Brollie

Hej alla, skoj att här är liv i luckan! Ska kolla in alla nya saker...

• Brollie

Hehe... jag avvaktar lite, tio väskor på en gång är att ta i alltså.... Men jag ska åka o köpa garner i helgen i Kinna och slappa med mamma på landet o då ska jag väl bestämma mig för hur mycket jag ska satsa.
    Skoj att alla grejar så mycket, trevlig valborg!

Svar på tråden Design & Kreativitets Tråden 1