Design & Kreativitets Tråden 1
Först lägger du in bilden i gallerier. Sen högerklickar du och tar Kopiera. Sen tar du dig hit, sätter markören där du vill ha bilden, höger klicka och ta Klistra in. *nemasproblemas*
Först lägger du in bilden i gallerier. Sen högerklickar du och tar Kopiera. Sen tar du dig hit, sätter markören där du vill ha bilden, höger klicka och ta Klistra in. *nemasproblemas*
Jag har förrsetn sett den på bloggen, kanon söt, byter gärna!
Den bodyn har jag sett "live", den är tuff! Ska kolla mappen!
Garderoben fick sig ett ordentligt lyft, jag tänkte på handtagen när jag gick från dig att det kanske hade varit snyggt med vita knoppar som handtag? Fast inga eller de som du köpt blir också snyggt. Att köpa tapet och klä in gör mycket!
Och sötis, ja, jag vill nog ha en likadan, eller om du har nån annan ide' så tar jag gärna den varianten, bara westiesarna är på! Du har ju också bra smak så jag litar på dig. Tänkte på det inatt, att just fodret var snyggt.
Jag gillar tygerna på ikea... är det nåt speciellt du är på jakt efter?
TRE TÅRTOR! *impad*
Kajsakavat, jättefina saker! Jag bara måste komma igång med min blogg nu!
Åhh min egna uffuff!!! Är du uppe hela nätterna sötis?! *undrar*
Ja, dreja verkar skoj! Rolig ide', att få testa på sådär.
Jag har gjort färdigt beställnings väskan och nästan färdig med en till mig själv! Måste ju ha en som reklam!
Nu ska jag göra mössorna till tvillingarna, första mössorna till så små barn så nu får vi hoppas det blir bra! Ha det skönt alla i tråden!
Jag behöver ingen mer färg, ni proffs får köra med trycket men den affären verkade ha mycket annat kul.... Zenit hette den i nära Fristad va? Där kunde vem som helst handla? Vad hette den andra? Har papprerna nånstans....
Inte omöjligt att jag hanldar nåt med Trolle, tyckte figuren var super söt!
Tack Lilarina!