Inlägg från: Brollie |Visa alla inlägg
  • Brollie

Design & Kreativitets Tråden 1

Först lägger du in bilden i gallerier. Sen högerklickar du och tar Kopiera. Sen tar du dig hit, sätter markören där du vill ha bilden, höger klicka och ta Klistra in. *nemasproblemas*

• Brollie

Jag har förrsetn sett den på bloggen, kanon söt, byter gärna!

• Brollie

Den bodyn har jag sett "live", den är tuff! Ska kolla mappen!

• Brollie

Garderoben fick sig ett ordentligt lyft, jag tänkte på handtagen när jag gick från dig att det kanske hade varit snyggt med vita knoppar som handtag? Fast inga eller de som du köpt blir också snyggt. Att köpa tapet och klä in gör mycket!
    Och sötis, ja, jag vill nog ha en likadan, eller om du har nån annan ide' så tar jag gärna den varianten, bara westiesarna är på! Du har ju också bra smak så jag litar på dig. Tänkte på det inatt, att just fodret var snyggt.

• Brollie
    Blommig mössasötis mössa är klar!!
    Har fått en ny beställning på väskan!

Kan hålla med om att det är mycket grejande med tryck-tekniken, men den som väntar på nåt gott...
    Här blir det en lung kväll och imorgon full rulle med barnkalas, hockey med storebror och dricka drinkar på kvällen. Ha de fint alla pysslare!
  • Brollie

Jag gillar tygerna på ikea... är det nåt speciellt du är på jakt efter?

TRE TÅRTOR! *impad*

• Brollie

Kajsakavat, jättefina saker! Jag bara måste komma igång med min blogg nu!

Åhh min egna uffuff!!! Är du uppe hela nätterna sötis?! *undrar*

• Brollie

Ja, dreja verkar skoj! Rolig ide', att få testa på sådär.
    Jag har gjort färdigt beställnings väskan och nästan färdig med en till mig själv! Måste ju ha en som reklam!
    Nu ska jag göra mössorna till tvillingarna, första mössorna till så små barn så nu får vi hoppas det blir bra! Ha det skönt alla i tråden!

• Brollie
    Väska 1 i två olika storlekarHär är lite nya väskor men ni vet väl vid det här laget hur de ser ut! Testade att göra en större variant men himmel vad mycket mer tid det tar, hade även tunnare garn.
    Är lite förkyld och gnällig, tröstade mig med sushi och lite påskblommor. Måste komma loss också och få färdigt tvillingarnas mössor... Jag ska också kolla in sidan.
    Hoppas alla har det bra!
  • Brollie

Jag behöver ingen mer färg, ni proffs får köra med trycket  men den affären verkade ha mycket annat kul.... Zenit hette den i nära Fristad va? Där kunde vem som helst handla? Vad hette den andra? Har papprerna nånstans....
    Inte omöjligt att jag hanldar nåt med Trolle, tyckte figuren var super söt!

Tack Lilarina!

Svar på tråden Design & Kreativitets Tråden 1