• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Mammasplutt
    rött och guld skrev 2008-03-13 11:06:35 följande:
    10st gorbys piroger för 101kr? det lät dyrt, vi ger 69kr på coop.
    101 kr för allt jag köpte
    Marcus 050529 *Bebis i magen BF 081114*
  • Fiffis

0 kr i dag och så kommer det förbli!

• Linny

Kommer nog inte behöva handla något idag.

Däremot fick jag precis besked om att räkningen för stora servicen på bilen, som är inne på service idag, kommer att landa på 12 580 (inkl. kamremsbyte). Ändå får vi närmare 3000 kronors rabatt pga. att vår granne jobbar på bilfirman vi lämnar in den..

• Popsy

7:- på 2 frallor till frukosten

Rätt man på rätt plats är oftast en kvinna :)
  • Linny
    Linny skrev 2008-03-13 14:18:40 följande:
    Kommer nog inte behöva handla något idag.Däremot fick jag precis besked om att räkningen för stora servicen på bilen, som är inne på service idag, kommer att landa på 12 580 (inkl. kamremsbyte). Ändå får vi närmare 3000 kronors rabatt pga. att vår granne jobbar på bilfirman vi lämnar in den..
    Vad jag skulle tillägga var...

...att det ju är jäkligt trista pengar. På en jäkla service. Roligare kan man ju ha. Borde kanske byta bil innan en sån stor service. Känns som om man tjänar på det
  • Lost in universe

Ägg 18 pack = 10 kr

Dolmio pastasås = 10 kr

Multivitaminjuice= 4 kr

24 kr på ÖB

• Petit Coeur

0 kr än så länge. Grannen har dock köpt mjölk och ägg till mig ca 20 spänn som hon får imorrn. Blir några kr på spårvagn sen, ska hem till en kompis och äta middag.

• Theorese

Här har det blivit 22 kronor på en frukostfralla, nu blir det inget mer, ska iväg på gratisbio efter jobbet

• lightswillguideyouhome

22 kronor på en kopp kaffe

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2