hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
forts...
forts...
Inte en krona sen i torsdags Fast det beror på att sonen har varit magsjuk och han och jag har varit isolerade... (pappa på sjukhus så vi har verkligen varit själva hela tiden och att ge sig ut och handla har inte varit aktuellt) Imorgon MÅSTE jag dock fylla på matförråden lite, så då går det väl några hundra...
Ojoj, idag blev en dyr dag!!
768:- på ToysRUs En Buzzlightyear, en spindelmannenbil (som kostat 450 men var nedsatt till 180), några älvor och ett par påskägg *suck va leksaker är dyrt och varför så många födelsedagar i mars*
453:- på Willys
Slutade nog på typ 50 spänn idag för vi köpte bara några tandborstar
Jennie med ie skrev 2008-03-11 14:39:53 följande:
Jennie med ie skrev 2008-03-11 14:41:41 följande:
jennie ellie skrev 2008-03-11 16:56:02 följande:
Det tror jag nog att dom gör. (inte rullar alltså) Om man köper renfilé, hjortfilé osv Så kostar det. Ta mina föräldrar (som aldrig skulle orka åka och jaga priser och bara köper det dom vill ha) dom har ett matkonto på 4.500 kr/månaden. Dom är pensionärer och äter inte ens speciellt mkt. Har själv aldrig lyckats komma under 600 kr när jag åkt för att handla fukost grejer.
Dom verkar ju vara enormt matintresserade och gourmet grejer kostar. Har sett i mattrådar, och jag kan bara säga LINNY: kommer jag till stockholm så bokar jag in en middag hos er
rött och guld skrev 2008-03-12 02:26:53 följande: