• Anonym (Förtvivlad)

Min dotter knarkar!!!

Fick igår reda på av en kompis mamma till min dotter att hon knarkar. Hon har berättat för kompisen att hon testat hasch och visat kompisen rosa piller som kallas för DMX. (DXM)
    Jag är helt förtvivlad. Dotter bor hos sin pappa för att hon ville inte bo kvar med mig. Hon hyser stort hat mot mig (sin mamma) av olika skäl och kanske det har bidragit till att hon sökt sig till droger. Hon sköter inte skolan och har vandaliserat mitt hus där jag bor ett flertal gånger.
    Hur ska få rätt på situationen? Min dotter är endast 13 år gammal och har spårat ut så mycket man bara kan. Hon har ingen respekt för NÅGON. Går sin egen väl jämt. På måndag ska jag kontakta socialtjänsten i kommunen där hon bor men finns det någon mer man kan göra????

• Svar på tråden Min dotter knarkar!!!
  • Anonym

jag har samma råd som någon ovan, bli riktigt jobbig!!! Ta hem henne, ring soc, gör allt som hon inte vill du ska göra!!!

• Anonym

hon kommer lossna och bli ledsen tror jag.... och då kommer du vara där. släpp henne inte, ge henne ingen tid

• Destined star

????? e det fel att mamman bryr sig menar du då eller????

Information wants to be free skrev 2008-02-23 07:18:31 följande:
    Låt henne knarka om hon vill det. Jävla förmyndarsamhälle!
  • Anonym (?)

Menar du på fullt allvar att mamman ska låta dottern fortsätta att förstöra sitt liv? Det låter som om ingen brytt sig om o tagit ansvar för dig, o det beklagar jag.

Bara en tanke...

Ha det bra o hoppas du får en ödmjukare inställning till livet... Det önskar jag dig!
  • Anonym (ja)

"information wants to be...." denna person vill bara ha uppmärksamhet och göra alla andra upprörda, ignorera honom/ henne, så slipper vi personen!

• Anonym (?)

Anonym (ja) skrev 2008-02-23 10:09:19 följande:

"information wants to be...." denna person vill bara ha uppmärksamhet och göra alla andra upprörda, ignorera honom/ henne, så slipper vi personen!
    Kloka ord! Ska följa ditt råd!
  • Anonym (carpe diem)
    Svar på #25
    Det finns ett par drogliberaler som dyker upp i alla sådana här trådar på fl. Ignorera dem!
  • perpetuum mobile

Två grejer.
    Åldern är ganska avgörande här, 13 år är på tok för lite för att börja använda droger på, i den åldern är man nog inte kapabel till att förstå vad man leker med.
    Och nummer två är den att alla droger är mycket mer skadliga på system som inte är färdigutvecklade än. Hon skadar faktiskt sig i den åldern.
  • perpetuum mobile

Anonym (ja) skrev 2008-02-23 10:09:19 följande:

[/citat]

Anonym (carpe diem) skrev 2008-02-23 12:00:02 följande:
    [citat]
    Svar på #25Det finns ett par drogliberaler som dyker upp i alla sådana här trådar på fl. Ignorera dem!
    Vad är det för jävla ?råd?? Är det bara visa åsikter eller individer som är välkomna att diskutera/komma med råd?
    Men jag måste fråga, vad är en drogliberal? Och vad är motsatsen till en ?sån?? Vad kallas motsatsen till en ?sån??
  • Anonym (..)

det finns lagen om LVU dom det borde funka på henne

Svar på tråden Min dotter knarkar!!!