Inlägg från: Anonym (ut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ut)

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Mmm förstår hur du har det... det är ju inte roligt. Men det finns ju två sätt att se på det också, att skaffar du sillisar så lär du ju få snygga bröst och våga visa dem. Men samtidigt kan jag känna att när man har det problemet så är det annat som ska fixas, och inte brösten i sig, det funkar ett tag, men inte i längden liksom. Det är ingen quick fix, men om du skaffar dem så se till att jobba med det andra också... Bra att du har en stöttande pojkvän! Vad du än väljer så kommer det säkert gå jättebra!

Anonym (:)) skrev 2008-04-02 12:34:41 följande:
    Mmm förstår hur du menar. Helst av allt skulle jag ju vilja ha naturligt snygga bröst men jag har sådana komplex att jag inte ens vill visa dem för pojkvännen, vilket både han och jag tycker är jobbigt. Innan min nuvarande pojkvän var jag tillsammans med en kille i fem år. Han såg mina bröst endast ett fåtal gånger under dessa år! Jag håller till och med för dem när jag är ensam hemma!Vill bara känna att jag kan gå naken i lägenehetn utan att bry mig om att täcka brösten! Jag vill kunna duscha med min pojkvän utan att skämmas och jag vill kunna köpa snygga linnen utan att behöva tänka på att jag inte kan ha det för att brösten är för små. Min pojkvän är verkligen underbar och stöttar mig i allt. Han vill såklart att jag ska tänka över beslutet men säger att han finns där och stöttar mig oavsett vad jag vill göra.Men jag kan ju tänka mig själv vad jobbigt det skulle var aom han inte visade sina privata delar för mig på grund av att han skäms över dem...
  • Anonym (ut)

Anonym (:)) skrev 2008-04-10 10:16:29 följande:

Har bokat tid nu... den 7 maj är det dags...Är jättenervös... stämmer det att det är 67 % risk att förlora känseln?
    67% låter ju lite högt... vart ska du göra det nånstans?
  • Anonym (ut)
    Svar på #172
    nämen varför lämnar du tråden?
  • Anonym (ut)
    Svar på #178
    Nej jag ska göra på plastikkirurgi gruppen, de var billigast på detta ingrepp, hälften av vad de andra tar! Plus att jag hört så mkt gott om Gabriella Sellman
  • Anonym (ut)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-12 20:33:12 följande:

Hej.Jag är ny här...HAr suttit och lust läst lite av vad ni har skrivit. Tack för all info ni lämnar...För mig pirrar det i magen när jag tänker på att jag ska få bröst i maj, ska göra dem på Plastikkiruggruppen Birgit Stark.......Och jag har en sån jäkla tur. Behöver INTE betala, Landstinget betalar, Har fött 2 barn är 28 år, tappat en massa vikt och sedan är mina bröst "asymetriska"...Därför jag valden den kliniken, har 7 vännor som har gjort OP där och alla är nöjda...Min undran är om storleken.... Rekommenderar inte Läkaren er vad ni ska ha för storlek????Eller bestämmer ni själva?
    läkaren frågade mig vad jag var ute efter, rekommenderade och jag fick känna efter, det är ju svårt att veta i cc liksom vad de menar så jag fick titta på bilder etc
    (fick dock göra det samma dag som op vilket var lite dåligt...)

vilket datum ska du göra??
  • Anonym (ut)
    Svar på #184

Jag med, jag ska göra den 7e maj på den kliniken
  • Anonym (ut)
    Svar på #190
    jag hade inte gjort det i din sits... men det är ju olika, du måste ju känna vad som är rätt för dig/er.
  • Anonym (ut)
    Svar på #194
    kan du inte på nått sätt skaffa en extra inkomst? du kanske på så vis kan spara ihop till åtminstone hälften av summan så kanske det känns bättre för samvetet?
  • Anonym (ut)

Anonym (ont?) skrev 2008-04-15 00:53:00 följande:

Har kikat lite i tråden, men inte läst så mycket om hur ont det gör...Så fill me in! Hur pass ont gjorde det?? Har en son som kommer vara runt 1 ½ år när jag tänkte fixa till boobsen, men kommer jag klara av att ta hand om honom eller ska man se till så sambon är hemma ett tag?? Och i så fall, ungefär hur länge??
    Det verkar vara väldigt, väldigt olika, jag kände verkligen ingenting, tog inte en enda värktablett, jag fick ont en dag i några minuter när implantatet "släppte" lite, de kan ju fastna lite när det läker men det var det enda jag kände. Jag var som vanligt dagen efter.
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??