• Une

Mammalediga i Örebro

Här samlas vi mammor i Örebro som vill prata om allt mellan himmel och jord...

Välkommen!

• Svar på tråden Mammalediga i Örebro
  • Kulan07
    Mozarts Nachtmusik skrev 2008-03-03 13:52:44 följande:
    hmm ja insåg när ja skrev i forumet förut, grodan har fått frukost, mellis o lunchja har druckit kaffe o tagit 2 mackor på hela dan *fy*slängde ihop en pastasallad =)
    Ja du måste ju tänka på bebben
  • helma
    Kulan> Bara att tjoa till eller om det blir att ses tills på torsdag? Gjorde köttfärssås, kalvgryta och kycklingpuré bland annat ... skulle egentligen bara gjort mer potatismos för det var slut... började rota i kylen och vips vart det storkok... tror jag har mat för lång tid framöver :-9

Vi använder tygblöjor på lilla monstret och de har redan betalt sig Skrattande Nu behöver vi bara köpa själva byxan i större storlekar, dvs mindre utgift

Har varit ute länge i vårsolen och promenerat, gick runt i Wadköping och runt slussen och en liten vända på stan ...
  • Kulan07
    Helma: Ja va snällt

Är det fler som kan promenera lite på torsdag?
  • Mozarts Nachtmusik

vet inte om ja törs

julmust is the shit!
  • Une

Jag törs träffa er;) Men jag kan bara på tors em.

Helma: Jag har oxå börjat använda tygblöjor, men jag använder inte såna som man viker själv. Jag föredrar pocketvarianten...

• helma
    Mozart> Jag kan ju bara svara för mig själv och jag är ju folkilsk emellanåt  Nah men vi har ju diskuterat det innan ... gör som du känner blir bäst för er Fast vore kul att träffas... annars får vi väl köra utpressning framöver och kalla det sjalträff??

Une> Vi har många varianter Vi har tygblöjor som man inte viker utan bara lägger i byxblöjan, vi har vikisar - som är underbart små och lätta när man fått in tekniken och sen har vi pocketblöjor på natten för de håller torrt bättre, behöver inte byta på en hel natt och INGEN röd rumpa alls

Torsdag em, vad är det för tid (vet av tidigare erfarenhet att folk har olika defnitioner)
  • Une

Ja, nu vill jag inte vara den som sätter käppar i hjulen, men jag kommer hem runt 12-13. Det beror på var vi ska träffas å promenera. Om det är ok för er så träffas jag efter kl.14

Mozart: Jag har ju en sjal... Om du känner dig tryggare kan jag ta med den;)

• helma

Une> Så länge jag är hemma till 16 så är det OK, eller om sambon kommer hem så han kan ta emot storasyster... men det kan lösa sig...

Jag är inget bra på att komma på var man ska träffas Någonstans i mitten, var nu det kan bli?

• Mozarts Nachtmusik

va söta ni är =)
    kanske ska våga mej med.

var är mitten ?
    ja bor i city
    julmust is the shit!
  • Kulan07

Morrn!!!

Mozart: Ska inte bitas jag lovar Nä skämt å sido, vore kul om du kunde komma med

Ja frågan är ju vart mitten är då.. hmmm... Måste väl nästan bli city, Une bor väl på norr om jag inte minns fel? Å Helma bor väl häromkring vid mig nånstans.. om jag tolkat henne rätt

Svar på tråden Mammalediga i Örebro