Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

bcsvensk, vart på blad bodde ni? Jag bor på blad nu i radhus 4a
    Vi köpte den för 30 000kr 2005 så vi kommer troligtvis göra en vinst sen då vi flyttar hihi

Grattis MaritmedM till giftemålet! kommer så väl ihåg då jag gifte mig, gud så underbart det är

• Felicia6

Jag håller med Peda. Jag ville slå på stort då jag väl gifte mig och det fick jag verkligen
    Catering, Dj, åka häst och vagn, vit fin klänning, massa nära o kära, solist, bröllopsresa till Thailand osv. Enda alternativet jag skulle kunna tänka mig var om jag fick gifta mig på en strand i thailand med dom närmaste, men det är nr2 på min lista. Nr1 fick jag

Xylifon, det är så i tråden. Ibland är man osynlig och ibland babblar massor med en. Det är väl rätt så på hela familjeliv tycker jag?

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-28 17:38:59 följande:
    Nej, jag sa att jag INTE köper budget-varor. Vare sig de är från willys, coop el ica.Kända svenska märken sa jag. stora.
    Du vet om att vissa "budget"märken är exakt samma vara som märkesvarorna va? Fast i en annan förpackning och till ett annat pris+
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-28 17:44:22 följande:
    i mina trådar svarar jag på allas inlägg :-P där är det lite standard
    Du svarar ju inte på allas inlägg i den här tråden?
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-28 17:48:58 följande:
    nää, det är ju din tråd, ditt jobb :-P inte tror du väl att jag ska göra ditt jobb då får du komma o sköta alla mina trådar
    Det här är inte min tråd, det här är skelleftebornas tråd
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-28 17:55:33 följande:
    detta är tråden för inbördes beundran, men du är ts så ditt ansvar ju haha. det är bara att du sitter här dygnetrunt o svarar på alla inlägg, hör du det nu felicia!
    haha, fan oxå
    Jag orkar väl inte göra det heller
    Jag har annat för mig. Tex att äta. äta o äta o äta o äta
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-28 18:00:59 följande:
    ja, det var ju det då. hur går det med det där förästen, ger det något eller är det messt bara trötthet och tröstlöshet just nu?
    Det är till o från. Ibland får jag lite smådepp för att jag kanske inte kan sitta en kväll o bara frossa o gotta.. Eller att jag inte kan dricka till maten fast jag så gärna vill.. En av mina "drömmar" just nu är att äta på resturang och få dricka nåt gott till samtidigt :S
    Men annars går det väldigt bra, men det känns jobbigt att tänka på mat hela tiden :(
    Illamående till o från är jag och ont i huvudet då jag inte får i mig tillräckligt med vätska, men är jätteglad för open och då jag köpte en tunika i stl48/50 ist för 54 som jag brukar ha så hade jag ett leende på läpparna hela dagen
  • Felicia6

Jösses vad ni skriver

xylifon, ska lägga till dig så du kan se Finns ju flera olika magsäcksoperationer. Den jag har gjort heter Gastric Binding och är den nyaste och mest effektiva. Då skär man bort ungefär 90% av sin magsäck och flyttar om tarmen och lite så.
    Själva operationen hjälper en att gå ner 50-75% av ens övervikt och sen lär sig kroppen ta upp allting man stoppar i sig, men oftast så är man redan så rörlig och har ändrat sitt liv så man går ner resten oxå.
    man kan gå upp i vikt efter open, men dom flesta håller någorlunda vikten dom "fått"
    Den här operationen kan man inte göra flera ggr såvitt jag vet iaf

Pumpkin, tack snälla

Malle, Ska fixa såna kort sen tack

• Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-29 00:33:18 följande:
    *pust* nu har jag ÄNTLIGEN kommit igenom allt som har skrivit!!!!Så nu är jag så trött att jag tror jag går o lägger mig
    Nä, jag gick igenom alla sidor, men skummade igenom inläggen som bara var "blaha" inlägg
  • Felicia6

Madigan, nu kan du se

Xylifon, har du användare på bd så kan du ansöka om att bli min vän där så godkänner jag
    Annars får du hojta till på msn lr privat så får du lösenordet

Peda, haha ja typ

VilmersMamma, Jag brukar köpa barnskor på skoaffärerna eller på sportaffärerna. Gillar pumaskor osv

Svar på tråden ***Skelleftetråden***