Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:18:20 följande:
    ja, det är helt sjuk vad mkt man kan missa ibland Hmm...näe, jag undrar om jag ens va vaken denna torsdag som vi pratade om *skrattar* Kan inte komma ihåg det heller
    hihi inte lätt alla gånger Trivs du på jobbet då?
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:21:33 följande:
    Båda ja och nej. Själva jobbet är det inget fel på. Inte heller folket som man jobbar med...men allt runt omkring börja riva mig till vansinne! Bla hon som äger skiten Trivs Tony?
    Jo, han trivs skitbra, fast ungefär på samma sätt som du.. med själva jobbet och jobbarkompisarna men kanske inte ledningen alla gånger hihi.
    Tydligen så hade han varit klockren som TL nu då dom skulle utse det, men han fick det inte enbart för dom tyckte han hade varit borta lite mkt i höstas?
    Helt galet, så ist sätter dom dit andra som kan hälften så mkt som tony
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:28:32 följande:
    Ja, det är ALLTID så där på det där jä-a företaget! Det spelar ingen roll hur duktig du är utan dom kolla på skitsaker som inte ens har någon betydelse...mån någon gång kommer det ju att rasa om dom fortsätter att göra så där!
    Ja det är helt jävla galet tycker jag. Samma att dom förlorar mickePe. han är jätteduktig men dom kunde inte ge han enbart dagtid så då sökte han sig vidare till Alltele där han får dagtid.

Om dom fortsätter som dom gör kommer dom nog förlora Tony till slut oxå. Han hjälper alla hela tiden och får komplimanger och beröm av ledningen, men då det gäller så skiter dom i han :S
  • Felicia6

Laoghaire, hur gammal är du och vart i skeå kommer du ifrån? Väntar du första barnet nu eller?

• Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:37:53 följande:
    Precis! Dom kommer att förlora alla på det sättet. Även jag har sökt till Alltele så vi får se om jag får något svar därifrån.Det är det jag inte fattar...om man nu får så mkt beröm och att dom tycker man är så himla duktigt VARFÖR får man då inte chansen till en bättre titel när de väl söker någon som man skulle passa perfekt till?!
    Speciellt då han får sitta som Tl då ingen annan finns som tl där.. Och han hjälper dom som är tl, för han vet mer än vad dom vet... Förutom Magnus som vet mer, men annars är det Tony som kan mest. Och då tl's får ta hjälp av tony och tony ändå inte får bli tl är det nåt stort fel
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:47:45 följande:
    Jo det håller jag med om! Men hon har ju stora problem...Vi får se hur det går nu när jag ska börja jobba natt...om man kommer att få nån skit eller...tycker att dom alltid hittar saker att gnälla på en för...
    Ah, ska du börja med nätter? Ja dom pressar ju folk nåt grymt. Som du säger, alltid är det nåt hos dom
  • Felicia6
    Pumpkin skrev 2008-03-15 23:49:47 följande:
    Ja vad jag tycker om företaget som diskuteras är ju ingen hemlighet i alla fall
    Hehe nä det vet ju alla
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:53:02 följande:
    Jo, jag sa att jag ville jobba natt. Jag hinner träffa Alicia mer om jag jobbar nat...konstigt nog...sen så handlar det ju bara om 4 dgr i månade så det sa nog gå bra...
    Ah, jamen då är det nog lugnt ska du se. Borde nästan vara lugnt som satan att få jobba natt o slippa en del?
  • Felicia6

Nä nu blir det sängen för mig. (eller ja är ju i sängen redan, men jag ska sova )natti alla

• Felicia6
    Smultronet12 skrev 2008-03-16 11:49:49 följande:
    Åhå, fler Xzaktare här inne.. Å jag som trodde jag var den enda här som var tvungen att gå dit...
    Hehe, visst vet du väl att min man jobbar där ju :p
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-16 11:53:21 följande:
    varför har ni inte slutat på xzakt,jag vet ju massorso har slutat därifrån,hurårkar ni stanna?
    Kanske för att det inte är så lätt alla gånger att hitta andra jobb? För att man kanske trivs för bra med sina jobbarkompisar och själva uppdraget?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***