Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

Lillhjärtat04, hihi Lilla kina? Vad åt ni för gott då?

• Felicia6

Fan, jag känner mig gammal.. Åkte på en fest förut ikväll och det kändes bara som fjortisvarning där. Och så var det festen innan som jag var på oxå.

Var iaf en helt galen karl där som tittade ner i min urringning.. han frågade om jag ville få ett rövknull och så klämde han mig på röven två ggr.. helt galen var han.
    Fick en kasse tomflaskor över mig, och såklart fanns det öl kvar i en del.. Suck. Stinker öl nu

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-30 09:38:56 följande:
    felicia: det lät ju som mogna-klubben ju. jag hatar fjortisfester, ok att folk blir lite flamsiga och tjolriga, men det ska hållas på en sund nivå!
    Håller med totalt. Jag klarar inte av såna fester längre. Usch. Lr ja, egentligen har jag nog aldrig gjort. Jag tycker det är roligare att sitta några stycken och dricka o prata och umgås och sen gå ut typ. inte att man ska dricka så fort och så mkt som möjligt och gapa o klättra o flamsa runt :S
    Annamus skrev 2008-03-30 09:45:01 följande:
    Felicia: Haha, det är som när jag var ut och dansade sist, då kännde jag mig supergammal. Dansade med en kille som bjöd upp mig, artig och trevlig och surrade på, och så mitt i alltihopa frågar han mig: Vilken klass går du i? Jag bara... eh.... eh... eh.... ja jag gick väl ut skolan för 15 år sen men... tja...

Haha, det lät ändå lite som en komplimang
    Iofs var väl erbjudandet om ett rövknull oxå en slags komplimang, men men hihi

Lillhjärtat04 skrev 2008-03-30 13:14:51 följande:
    Jepp. vi åt friterad kyckling med sötsur sås Ni då?
    Vi köpte strimlad biff med bambuskott o champinjoner Men den enda portionen räckte till 4-5mål hihi
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-30 20:14:23 följande:
    felicia6: jo presis. o vi kan lätt bli lite högljudda och ha lite "underbältet" humor, men det är fortfarande på en gasnka lugn nivå.
    Ja, men absolut. Skojja o skämta och så är ju helt okej
    Sist vi hade fest här hemma så var det ju ungefär dom som var med igår och jag mådde pyton hela kvällen.. Alltså psykiskt.. Tyckte inte alls det var roligt. Folk invaderade hela huset, folk spydde ut från altanen.. En låste in sig på toa.. Folk grupperade sig och inte många hälsade på mig ens.. Högljutt och stojjigt och bara en fjortisattityd på dom flesta. Jag sa till Tony att nästa gång vi har fest bestämme rjag vilka som får komma hihi
  • Felicia6
    kobra skrev 2008-03-30 20:23:16 följande:
    ja när man var 18 var det väl såna fester minsann...spyfester och folk huller om bullernu är det mest parfester man har,,typ 3 par max men vi kanske ska slå till med ett fylleslag när vi har taklagsfest när huset är klart
    Vi har "vanliga" fester ibland.. Då är vi kanske 10 pers eller nåt sånt, men alla sitter o pratar, sjunger lite singstar.. mest tar det lugnt och umgås.. jag har aldrig klarat av spyfester.. blää :S

Xylifon, Ja blir väl lite annars då man får familj lite tidigare men jag har aldrig fattat vad folk tycker är så roligt med att supa sig så full så dom spyr, får minnesluckor och är allmänt odrägliga :S
  • Felicia6

Och jag som tycker att det mest är småfjortisar som är ute på krogen nuförtiden hihi.
    Balzac kan jag inte gå på alls för jag tycker det bara är småbarn där.. Station8 har lite äldre besökare iaf

• Felicia6

">

jag älskar den här videon trots att den är flera år gammal Skrattar lika mkt nu som då den var ny
  • Felicia6

Håll ställningarna här nu medan jag är på semester i en vecka
    Vi ses då jag kommer hem igen, hihi

• Felicia6

hej alla Nu är man hemma efter en välbehövlig semester men guud så skönt att vara hemma hihi. Hoppas allt är bra med er, själv ska jag iväg med en kompis o fika o fira mig, för jag är ju gammkärring nu Fyller 27 idag

• Felicia6

Tusen tack alla för era gratulationer! Gårdagen var extremt lugn. Jag var en sväng hos mina föräldrar och sen var jag och fikade med en kompis.
    I morgon blir det "kalas" för mig och jag har önskat mig presentkort på kläder och spabehandlingar av hela högen

Egentligen känner jag mig inte som en gammal kärring
    Tror det är speciellt för att jag har så många äldre syskon och dom är nästan barnsligare än jag så jag kommer inte få någon 30årskris iaf

Nu har jag för övrigt gått ner 15.5kg. känns underbart

Svar på tråden ***Skelleftetråden***