***Skelleftetråden***
Lillhjärtat04, hihi Lilla kina?
Vad åt ni för gott då?
Lillhjärtat04, hihi Lilla kina?
Vad åt ni för gott då?
Fan, jag känner mig gammal.. Åkte på en fest förut ikväll och det kändes bara som fjortisvarning där. Och så var det festen innan som jag var på oxå.
Var iaf en helt galen karl där som tittade ner i min urringning.. han frågade om jag ville få ett rövknull och så klämde han mig på röven två ggr.. helt galen var han.
Fick en kasse tomflaskor över mig, och såklart fanns det öl kvar i en del.. Suck. Stinker öl nu
Haha, det lät ändå lite som en komplimang
Iofs var väl erbjudandet om ett rövknull oxå en slags komplimang, men men hihi
Och jag som tycker att det mest är småfjortisar som är ute på krogen nuförtiden hihi.
Balzac kan jag inte gå på alls för jag tycker det bara är småbarn där.. Station8 har lite äldre besökare iaf
Håll ställningarna här nu medan jag är på semester i en vecka
Vi ses då jag kommer hem igen, hihi
hej alla
Nu är man hemma efter en välbehövlig semester men guud så skönt att vara hemma hihi. Hoppas allt är bra med er, själv ska jag iväg med en kompis o fika o fira mig, för jag är ju gammkärring nu
Fyller 27 idag
Tusen tack alla för era gratulationer! Gårdagen var extremt lugn. Jag var en sväng hos mina föräldrar och sen var jag och fikade med en kompis.
I morgon blir det "kalas" för mig och jag har önskat mig presentkort på kläder och spabehandlingar av hela högen
Egentligen känner jag mig inte som en gammal kärring
Tror det är speciellt för att jag har så många äldre syskon och dom är nästan barnsligare än jag så jag kommer inte få någon 30årskris iaf
Nu har jag för övrigt gått ner 15.5kg. känns underbart